1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kannattaako vaihtaa 3650 --> P800?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Nemesis-88, 29/10/03.

1. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Olen suunnitellut tuommosta vaihtoa. Yksikertaisesti: kannattaako?

2. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Ite en vaihtaisi P800:aan, on ruma! Mutta P900:aan vaihtaisin...

P800:aa ennemmin vaihtaisin 6600:aan, mutta 6600:aa ennemmin P900:aan.

Siis oma mielipide kysymykseesi: Ei.

3. aprilia_R

Tykkäykset:
    0
    itse ainakin vaihdoin.

4. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Oletko katunut? Oppiiko käyttämään nopeasti?

5. kimmo4377

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Galaxy s6
    sanoisin kylläkin kyllä kannattaa.. tai ainakin kun vertaa 7650(mikä oli mulla tätä enne, mutta siinähän on samanlaine käyttis) niin on paljon fiksumman tuntusta ja nopeeta käyttää kun ne valikot on silleen vähän kun windowsissa eikä kuvakkeita tarvi kaivaa mistää kansioista :) mutta ehkä p900 mielummin. ite vaihdoin kun halusin lisää muistia ja kosketus näyttö himotti :)

edit: tosin se kaduttaa,että p800 ei löydy niin paljon ohjelmia..

6. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Ei tuo P900 kiinnosta ja hintaakin on liikaa. Vaihdan lähinnä kun haluan puhelimen missä on kamera ja mp3-soitin ja sit kun 3650:n arvo laskee. P800:aan saa ilmeisesti myös videokuvauksen?

7. kimmo4377

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Galaxy s6
    joo on joku kälynen betaversio videokuvauksesta liikkeellä. kyllä siihen on siis ilmeisesti tulossa, mutta ku sitä testailin niin siinä vaiheessa sillä ei tehny oikee mitää.. tai kuva pätki kamalasti, mutta se tuskin johtu laitteesta, kun tässä on tehojakin enemmän kun 3650. ja sitten on oggplay ohjelma elikkä musiikkia mahtuu ogg muodossa paljon enemmän kun mp3(eli kannattaa käyttää) ite pakkaan sillä ne noin 1mb kokosiks ja laaatu on vielä siedettävä. tosin kameran yö kuvaus on aika onneton, mutta valossa taas paljon parempi.. ainakin tykkään jopa enemmän kun tosta 3650 kuvasta(mutta ei tarkota että se olis parempi laatunen)

8. WonderC

Tykkäykset:
    0
    Kannattaako laittaa rahaa kiinni puhelimeen noin paljon. Jos perusteluina on vain, että tekee mieli. Kannattais miettiä onko tarve loppujen lopuksi, niin suuri. Varsinkin kuin nykyisen puhelimen ominaisuudet ovat suteellisen hyvät. Sitä paitsi nykyisessä puhelimessasi on jo kamera. Osta mielummin erillinen mp3-soitin. Puhelimilla on tietysti ihan kiva leikkiä, mutta ei ne ole silti leluja. Ja jos kerran P900:sella on liikaa hintaa, niin ei sullakaan sitä rahaa varmaan liikaa ole. Joten ehkä sitä voi muuhunkin laittaa.

9. Tero Viitanen

Tykkäykset:
    0
    Itse vaihdoin 3650 -> P800, enkä ole kyllä hetkeäkään katunut. Kamerajutut oli mielestäni parempia 3650:ssa, mutta niillä ei minulle ole merkitystä.

10. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    3650 -> P800 en ole katunut, mutta pitemmän päälle itsellä ainakin rupeaa tuo kynällä tökkiminen puuduttamaan... T610 vaihtaisin.

11. Guest Vieras

itelle tuli sama reatkio peekasisatasen aikana, sillä kävellessä tökkiminen tökki niin et myin p800:n pois ja ostin 3650:n ja tietokoneen...ja kamera on tosiaankin paljon parempi 3650 kuin p800

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tottakai voit vaihtaa lelusta puhelimeen,jolla voi tehdä vaikkapa duuniakin:) Huomaat selvästi henkisen kasvamisen vaihdon jälkeen.Ainakin itse suosittelen lämpimästi P800n hankintaa

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Aika jännä kommentti. Kukin käyttäköön rahansa miten haluaa. Oletkohan väärällä foorumilla?

14. jason

Tykkäykset:
    0
    paljonkohan n. suunnilleen joutuu maksamaan välirahaa jos vaihtaa 3650+128mb+16mb mmc -> p800 ja 128mb memorystick?

15. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Siis jos pimeällä haluu kuvata oikeallakin kameralla tarvitsee jalustan, valitettavasti puhelimessa ei vain ole jalustan kiinnistysmekanismia ;)

16. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Jos sulla oikein paljon on rahaa niin sitten, mutta itse en kyllä vaihtais. Odottaisin vielä vähän ja säästelisin rahaa ja ostaisin sitten sellaisen luurin mikä itseä kiinnostaa ja jossa on hyvät ominaisuudet. Ja onhan silloinkin kivempaa kun on odottanut kauemmin ja vihdoin saa sen... :)

17. WonderC

Tykkäykset:
    0
    En väittänytkään, että rahaa ei saisi laittaa mihin haluaa. Mutta jos tullaan kysymään, että kannattaako, niin vastaan rehellisesti. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, että Nemesis on vielä sen verran nuori, ettei tuollainen puhelin ole esim. työn kannalta välttämätön. Ja kuten mainitsin Nemesiksen puhelin ei ole kovin vanha ja ominaisuudet on melko hyvät. Jos joku kysyy, kumpi kannattaa ostaa, niin sanon P800, mutta vaihtoon luulisi olevan muitakin perusteluja, kuin kamera ja mp3 soitin. Jos rahaa on, eikä tiedä minne tunkis, niin se on hyvä vaihtoehto. Mutta silloin P900 luulisi olevan parempi vaihtoehto.
    Ai, jos en yllytä ihmisiä vaihtamaan puhelinta ilman pätevää syytä, niin olen väärällä foorumilla. Kerron vaan oman mielipiteeni. Ja jos joku on sitä mieltä, että olen joku jumala ja tekee ratkaisunsa sen perusteella, niin otan osaa. Eiköhän kiinnostus puhelimiin ja teknologiaan ole se syy jonka takia täällä ihmiset käy. Vai väitätkö, että itseäsi ei puhelimet kiinnosta, vaan niiden ostaminen.

18. aprilia_R

Tykkäykset:
    0
    osta siihen p800:aan pda screen protector suojus näytönpäälle ni voi tökkiä vaikka rasvasilla ja hiekkasilla sormilla.. :)

19. Piikki

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Lyhyesti sanottuna kannattaa. Itse en ole katunut.

20. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Onnistuuko P800:n käyttö yhdellä kädellä jos käyttää läppää apuna?

Jaa tämä viestiketju