1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kannattaako ostaa?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Poy, 22/9/06.

1. Poy

Tykkäykset:
    0
    Kaupassa myytäs puhelinta joka on ollut esittely mallina, niin kannattasko sellasta ostaa? Olen ostamassa lahjaa toiselle henkilölle, niin en viittis sijoittaa kamalasti rahaa. Tuo myytävä puhelin on 6600 ja hinta noin 140€.

Vai mitä muita malleja suosittelette samassa hintaluokassa? Puhelin tulee naisihmiselle, mutta varmaankaan hänellä ei ole mitään oikein naismaisia mieltymyksiä ulkonäönsuhteen eli käy varmaan samat mitkä mullekkin (mies). Ainakin pitäisi olla jonkunlainen kamera ja soittoäänet midi tai mp3 tasoa. Sitten kun itse joutuisin sitä puhelinta hänelle kuitenkin virittelemään, niin bluetooth yhtäys täytyy olla (käytettäisiin ainakin muistitikun kautta). Ja jonkun verran sitä muistia ja sopivasti akun kestoa. Itse käyttelen tota 6230 mallia ja siihen olen ollut oikein tyytyväinen. Varmaan sama malli sopisi tälle toisellekkin henkilölle, mutta niitä ei taida saada enää ja tuo i-malli menee yli hintahaarukan.

2. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
  3. Poy

Tykkäykset:
    0
  4. Poy

Tykkäykset:
    0
    Lisätään vielä, että mieluiten Nokialainen, kun sitten olis helpompi käyttää samaa laturia :)

Jaa tämä viestiketju