1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kannattaako ostaa siemens?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja mimmi, 15/7/03.

1. mimmi

Tykkäykset:
    0
    Ja mitä kannattaa harkita? Ja paljon sellaisesta(mitä suosittelette) kannattaa käytettynä maksaa?

Varaa ei tällä hetkellä kalliiseen ole,mutta herkkuihin tottuneena en osaa tyytyä mihinkään pappamalli-luuriin.

2. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Riippuu minkälaista Siemensiä haet? peruskamaa on mielestäni A50 ja A55. M50 ja C55 nuorisomalleja. S55 sitten Siemensin malliston lippulaiva tällä hetkellä. SL55 glamouria etsivälle ihmiselle oikea valinta. ME45 sitten kestävämpään käyttöön ja S45 on S55:n vanhempi työjuhtaveli.
    SL55 on noista ainoa joka on ei ole halpa eikä edullinen.

3. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sellasella 70 eurolla saisit M50. Ihan mukava puhelin! :)

4. mimmi

Tykkäykset:
    0
    No,itse pohdin C55:sta... mitäköhän sellaisesta voisi maksaa käytetynä? Tai sitten toinen M55...

M50:sta en ostaisi,kun ei siitä ole mitään kivaa =(

Ja yli 70:nen euron mennään,kun aletaan puhumaan laadusta =)

5. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei oo siemens, mutta miten olis Pansu EB-GD67? Valikkorakenne todella helppo, värinäyttö, 16-ääniset polyt, GPRS.. ~100e.

6. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Eiköhän tuo m55 lähde käytettynä n. 150 e hintaan. Kunhan nyt venaat ees sen verran et tulee ees kauppoihin =)

Mun mielestä ei oo tällä hetkellä mitään typerämpää kuin ostaa värinäytötön luuri.. unohda c55 =) Varsinkin, jos siinä luurissa pitää olla jotain "kivaa", niin eiköhän värinäyttö tuo puhelimen jo itselläänkin kivaksi =)

7. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ohoh, mun on ollu tarkotus tuossa edellä "EDIT-osuutta" lisätessäni painaa viestistäni "muokkaa" eikä suinkaan "lainaa". Sen takia viestejä on tullu kaks... ei vissiin voi poistaakkaan enää toista.. No, sori tuo sekoilu =) Tuolta viestin olis pitänyt näyttää, kun se on tuossa tämän viestin lainauksessa.

Mut joo, kyllä mä varmaan luotan sun sanaan, thelmi =) Kai se siemenssikin on helppo oppia siinä missä nokiakin.. Pitää vaan vähän liikeessä ensin nysvätä sitä, niin sitten voi päättää ottaako taas nokian vai virkistääkö vaihtelu.. Ostan varmaan mitä todennäköisimmin m55:n, mc60:n tai 3100:n..

VIELÄ LISÄYS: Nyt tää mun lainaus/muokkaus/uus viesti homma karkas kokonaan käsistä! Aargh.. tää meni ihan sekasin =)

8. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Siemensin valikkorakenne on helppo oppia. Itse opin sen C45:n kanssa muutamassa päivässä ja SL55 on sitten helpompi tapaus valikkokuvakkeitten takia. Itse en Nokiasta välitä, mutta muut valmistajat ja varsinkin nyt Siemens on kovaa valuuttaa. Suosittelen samalla mimmille S55:sta käytettynä.

9. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Kyllä Siemens on hyvä hankinta.. Minulla on erittäin hyviä kokemuksia mm. ME45-mallista.. Sigussani on muuten linkki, josta löytyy erittäin hyväkuntoinen 7 kk vanha yksilö kyseisestä mallista... ;)

10. mimmi

Tykkäykset:
    0
    C55 tuli mieleen siksi,että siinä on polyfoniset soittoäänet... se on kiva =)

Ja sitähän saa uutenakin 136e joten ei pitäis älykallis olla käytettynä.

Ja Karhu(!) olen just tota Pansuakin mietinyt,siis ennen noit muita... se vois kyl olla kiva.

11. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    MC60:stä odottelisin, jos Siemensin laittaisin... tai eihän sitä tiedä vaikka semmosen sitten kakkos luuriksi hommaisi. :)

12. Joppe

Tykkäykset:
    1
    No jos hänellä ei tällä hetkellä ole puhelinta ollenkaan (sigu), niin aika ikävä odotella kuukausitolkulla. :)

13. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    No, se, mutta se olikin minun mielipide.

14. rainman

Tykkäykset:
    0
    Taas kerran "back to basics" -muutoksen tehneenä ja kolmatta (vai onkohan tämä jo neljäs) kertaa Siemensin ME45:n omistajana voin vain sanoa, että en lakkaa ihmettelemästä, miten hyvä laite tämä on.
    Ääni on huippuhyvä, kestävyydessä samanlaista saa hakea ja ominaisuuksia on riittävästi, jos yhtään malttaa värinäytöstä ja polyäänistä tinkiä.

15. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    A55 on myös samanlaiset polyfoniset äänet. Isoin ero A55 ja C55 välillä taitaa olla java. Jos näistä kahdesta valitset ja haluat javan niin C55, jos et tarvitse javaa niin A55

16. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse vaihdoin 3510i:ni pois kun se romu ei vain toiminu. Ja nyt on A55 ja ihan hyvä on. Välillä tekstiviestien kirjoitus takkuaa, mut softa korjaa. C55 varmaan olis hyvä valinta...

17. MIte

Tykkäykset:
    0
    A55:ssa ei ole GPRS:ää...

18. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    Joo totta, se on toinen

19. mimmi

Tykkäykset:
    0
    Tietääkö kukaan A55:n hintaa? Uutena? Ja käytettynä arvio?

20. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Katoppa nettikaupoista. :) Ei P-kioski ainakaan myy, mutta muut..

Jaa tämä viestiketju