1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kannattaako ostaa s55?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja sepis, 27/11/03.

1. sepis

Tykkäykset:
    0
    Nyt myydään s55:ttä kohtuullisen halvalla esim. puhelinkioskissa(225 €). Onko sen ostaminen miten kannattavaa ottaen huomioon ongelmat joista esimerkiksi tällä foorumilla on ollut keskustelua(ei viitsisi ryhtyä mihinkään loputtomaan palautusrumbaan)? Entä tietääkö kukaan löytyykö kyseistä puhelinta pääkaupunkiseudun liikkeistä vastaavalla hinnalla?

2. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Kannattaahan se ostaa. Ominaisuuksiltaan hyvä laite ja suht edullinen..

3. JonesI

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Suosittelen kyllä lämpimästi. Omani on nyt ollut käytössä 8kk eikä mitään vikaa ja ominaisuudet kunnossa, jos vain 256 väriä näytössä riittää...=)

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Vaan tässä toinen mielipide kun kerran kysytään.Ei kande.Siemens on vaan siemens ja mun naisella se on ainoastaan herätyskellona(me45).
    En suosittele siemensiä kellekkään.Se on hankala käyttää jne.Eikä se ole niin viaton kuin luulisi.Vikoja löytyy yllättävän paljon.

5. Jokinen74

Tykkäykset:
    0
    Mulla ainakin ollut 8 eri simukkaa, eikä yhdenkän kanssa mitään ongelmia.. Sen sijaan olen saanut tarpeekseni nokiasta, kun kuudesta omistamastani puhelimesta ainoastaan yksi(5210) kesti takuuajan loppuun saakka ilman vikoja, lukuun ottamatta akkua... Toisekseen simukka on ihan helppokäyttöinen, eli todella hyviä puhelimia...

6. oh1jty

Tykkäykset:
    0
    Itse pidän myös Siemensiä laadukkaana, ollut 10 Siemensiä talossa.
    Yhdessäkään ei mitään vikaa.

7. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Siemensit on ollut mulla ihan luotettavia ja kestäviä, 5 siemenssiä on ollut.

8. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    Eikös M55 ole kaikinpuolin parempi kuin S55? Hinta, näytön värimäärä ym.. ym..? S55 on bluetooth toki

9. Janezki

Tykkäykset:
    0
    Eipä ollut valittamista S55:stä, oli käytössä maaliskuusta asti.
    Tusinaluurin jos haluat, niin osta ihmeessä nokialainen...

nimim. noksuun kyllästynyt ;)

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Sarjassamme turha viesti. Minä voisin mennä sanomaan samaa Mokia-alueelle enkä auttaisi kyllä ketään.

11. Sir Buzku

Tykkäykset:
    0
    Siemensit ovat erittäin helppokäyttöisia ja niissä on hauskoja jippoja. Kannattaa ostaa S55, ainakin se on parempi kuin T68i.

12. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Älä siinä Nokiaa syytä kyllä niitä vikoja muistakin puhelimista löytyy vaikka kuinka paljon!

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    En ole kylläkään tässä nokiaa kehunutkaan.
    Vaan kun mielipiteitä kysyttiin niin ei aina voi sellaiset kirjoittaa jotka omistaa ja vaan kehuu sitä tuotetta josta kysytään.
    Mulla on toisenlainen kokemus noista luureista. jouduin jopa palauttamaan yhden ja pyytämään rahat takaisin 4 kk käytön jälkeen kun sitä ei saatu kuntoon edes huollossa(s35).
    Ja käytettävyys on ollut erilainen kuin aika monessa muussa loogisessa mallissa.Mulla on ollut useita siemensejä ja en taida enää edes kokeilla niitä.Niillä on jotenkin outo logiikka.

14. kuulapaa

Tykkäykset:
    0
    Kyllä kannattaa ostaa koska se on aika halpa ja hyvät ominaisuudet!

15. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    Eiköhän tuossa ole kuitenkin kyseessä tottumiskysymys? Siemenssiin tottunut sanoo ihan saman asian Nokiasta, Samsungin käyttäjä sanoo saman asian SonyEricconista jne.

Ei kovin fiksua sanoa tuolla tavalla..

Jaa tämä viestiketju