1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kannattaako ostaa HTC Touch HD?!?!?

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja kaBu, 21/7/09.

1. kaBu

kaBu Truu Apöl Faniboi

Tykkäykset:
    1496
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 256gb Black
    Itelläni on Nokian E71. Eli onko HTC Touch Hd parempi? Ja jos on tai ei niin miksi?? Oon katellu sitä ja kohta meen kauppaa ja ostan:D ELikkä pikasia vastauksia:)

VASTAILKAA!!!
    KIITOS:D

Ja ominaisuuksista tärkein netinkäyttö. Ja mieli tekis kosketusnäytöllistä:D

2. Saehlaeaejae

Tykkäykset:
    0
    On. Se ei ole Nokialainen. Ole hyvä

3. Nahkatukka

Nahkatukka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Touch Hd ehdottomasti siinä on parempi näyttö 3.8 tuumaa vs 2.5 tuumaa, isompi muistikortti mukana 8Gt vs 2Gt, HD:ssa 3.5mm plugi kuulokkeille E71:ssä vain 2.5mm nokia plugi. Noi nyt tuli ensimmäisenä mieleen.

Et kauheasti kertonut mitkä on tärkeimpiä ominaisuuksia mitä itse haluat puhelimeen.

E71:ssä on fyysinen näppis joten kirjoittelu sujuu varmasti kertaluokkaa nopeammin kuin HD:lla, mutta kyllä tähän ruudun naputtamiseenkin tottuu aika nopeasti.

Jos et ole ennen Windows Mobile luureja käyttänyt voi aluksi hermo mennä siihen alkuasetusten säätämiseen, mutta kyllä se siitä suttaantuu kun pääsee sinuiksi laitteen kanssa.

4. ViBES

ViBES

Tykkäykset:
    7
    Englantia kannattaa osata jos tän luurin meinaat ostaa. Säätämään joutuu pakostakin silloin tällöin. Mun mielestä kyllä hiton hyvä luuri.

5. K@rtsa Vieras

Puhelinhan on hyvä, speksit on hyvät ja tehokas rauta, mutta jos itse olisin samassa tilanteessa kuin sinä jättäisin sen hyllylle. Puhtaasti siistä syystä että tuskin tähän HD malliin virallista WM6.5 ikinä tulee kuten esim Diamond2.seen ja sen tulon jälkeen tuskin vanha WM enään ketään kiinnostaa. Joten itse katselisin joko Diamond2 tai tulevia HTC mallia jos juuri HTC.tä haluat sillä uusien HTC luurien myötä tämä HD tuntuu jo menneen talven lumilta.

6. Saehlaeaejae

Tykkäykset:
    0
    Jos luurista haluaa kaiken irti, niin joka tapauksessa siihen kannattaa ajaa sisään customi rommi. Ei sillä 6.5:sen virallisuudella ole juurikaan mitään merkitystä, sillä xda:n jannut viilaa toimivammat versiot.

7. K@rtsa Vieras

Kyllä sillä se merkitys on että jos et Osaa/halua flässätä hard-spl laiteeseen ja näin ollen menettää laiteen takuun virallisella rommilla on merkitys. Toki alkuperäisen aina saa takaisin (hard.spl) mutta niin kuin täälläkin foorumilla on käynyt että näyttö lakkaa toimimasta eräässä HD.ssä, niin ei enään saa sitä alkuperäistä takaisin=takuu meni. Ja ehkä erittäin tyhmää edes keskustella custom rommeista tai suositella niitä kaverille jolla ei ole minkäänlaista kokemusta WM laiteista.

8. kaBu

kaBu Truu Apöl Faniboi

Tykkäykset:
    1496
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 256gb Black
    Nyt on!

ELikkä sain uuden HTC Touch HD:n torstaina eikäm voi kuin kehua:)
    Upea laite kaikinpuolin. kamera on erittäin hyvä ainakin siihen mitä tarvitsen ja muutkin ohjelmat loistavia. netin selaus aivan eri luokkaa kuin esim. e71. Nokiaan tuskin enää koskaan vaihtamaan ellei niiltä sit tule jotain uutta ja uskomatonta.

Kiitokset muutamille vastaajille!!

On tää upea:D

9. Nahkatukka

Nahkatukka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Hyvän hankinnan teit. Kannattaa myös hommata joku kalvo siihen näyttöön koska se menee naarmuille vaikka kuinka yrität suojella sitä (kokemuksen rintaäänellä puhun)

Jatkossa varmaan kannattaa myös käyttää jo olevaan ketjua http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?t=46524 keskusteluun Touch HD:sta

10. Saehlaeaejae

Tykkäykset:
    0
    Itse olen aivan ensikertalainen WM käyttäjä. Koskaan en ollut edes kädessä pitänyt WM laitetta kun HD:n tilasin. HSPL:ää kyllä käytin alussa, mutta en ole jaksanut enää päivittää uuteen vaadittuun versioon vaan käytössä on USPL joka ohittaa vakio SPL:n väliaikaisesti. Ei ne kokemusta vaadi, vaan lukutaitoa vaan vähän. Toki vehkeet voi sanoa työsopimuksen irti, mutta jokainen tekee sen päätöksen itse. Itse en kyllä palaa vakio ohjelmistoihin, sillä sen verran iso ero niissä on viritettyihin malleihin.

11. kaBu

kaBu Truu Apöl Faniboi

Tykkäykset:
    1496
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 256gb Black
    mikä rommi kannattaa ladata ja voisko joku kertoa miten se tapahtuu??

12. Z22

Tykkäykset:
    1
  13. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4728
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Järjetön informaatiotulva tuli viestistäsi. Ei näytönohjain pysynyt perässä kun niin paljon tuli asiapitoista tekstiä.

14. K@rtsa Vieras

Juuri tätä lukutaitoa tarvitaan ja vähän älliä korvien välissä ettei tarvi kysellä joka ikistä käännettä mitä on tekemässä, sillä luvattoman monella on peukalo keskellä kämmentä/ tai uusavuttomuutta kun kaikki pitäisi olla tarjottimella valmiina

Jaa tämä viestiketju