1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

kannattaako 700 vaihtaa 710?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja dab7, 13/7/04.

1. dab7

Tykkäykset:
    0
    Vallan tyytyväinen oon ollu tohon 700, joka on mulla käytössä ollu ny jo muutaman kuukauden. Vähän kiinnostas kuitenkin toi 710 esim. videokuvausmahdollisuuden takia..
    En nyt siis halua mitään 'musta tuntuu' tai 'oon kuullu' juttuja vaan jos juuri SINÄ oot sattunut vaihtaa oman 700 710:in niin kerrohan toki mitä mieltä oot..
    eli kannattiko vaihtaa ja mitä hyviä/huonoja eroja on ilmenny?
    ja lisäks onko kellään tietoo siitä onko mahdollisesti sampalta tulossa jotain vielä parempaa markkinoille viä tämän vuoden puolella..? että pitäskö sittenki viä katella..
    suuret kiitokset jo etukäteen vaivannäöstä..:)

2. X

Tykkäykset:
    0
    Eipä kannata paitsi jos saat tuon aikasemman >E<700 myytyä tosi hyvällä hinnalla.

3. X

Tykkäykset:
    0
    Eipä kannata paitsi jos saat tuon aikasemman >E<700 myytyä tosi hyvällä hinnalla.

4. -tiger-

Tykkäykset:
    0
    toi E710:n videokuvaus ei oo samaa standardia kun nokian videokuvaus eli sitä videota ei voi lähettää esim. MMS-viestinä. mun mielestä toi ominaisuus on turhan vaatimaton vaihdon syyksi. onhan tossa toki sitten kuvausvalokin... :/ ite en kyllä lähtis vaihtamaan (mulla siis on nyt E700)

5. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minulla onkin E700 ja olen samaa mieltä kun kaikki muut että ei sun kannata vaihtaa...Ei sillä videonauhotuksilla tee mitään,ja sitä paitsi siinä on pienemmpi muisti.

6. ReMix

Tykkäykset:
    0
    se onki järkevää, lisää puhelimeen video ominaisuus ja vähentää muistia :D

7. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Niin no meikäläisen mielestä tota muistia on ihan riittämiin, kun ei kyseessä oo mikään älypuhelin.

Enpä lähtis ite vaihtamaan E700:sta E710:iin. Toi videokuvaus ei mikään uskomaton oo, eikä kuvausvalokaan mikään mullistava lisä ole.

8. Renency

Tykkäykset:
    0
    Millä tavalla siinä on pienempi muisti ?
    onhan tietenkin kuville vähemmän muistia kun videokuvaus vie siitä puolet, mutta silti sitä on ihan kyllikseen. Videoille ja kuville on oma muisti, äänitteille on oma, tilatut/ladatut äänet ja kuvat, niille on oma ja peleille on oma muistinsa joten sitä on ihan tarpeeksi verrattuna edelliseen 5100 jossa on vaan noin 700kb:ta :p

Jaa tämä viestiketju