1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

kannaattaako hankkia Samsung SGH-A800?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja DonTuoppi, 25/11/03.

1. DonTuoppi

Tykkäykset:
    0
    Eli kannattaako hankkia Samsung SGH-A800 vai olisiko viisaampaa odottaa Motorola v150? ajattelin ostaa perus taitettavan puhelimen ja nämä taitavat olla edullisimmat?

2. AndK0

Tykkäykset:
    0
    En ole motorolaa testannut, mutta toi Samppa on kyllä todella laadukas luuri. Suosittelen ehdottomasi että ostat sen. Puhelin kattaa hyvin perustarpeet. Eihän siinä värinäyttöä ole, mutta enpä minä sille vielä mitään järkevää käyttöä(ilman kameraa) ole keksinytkään. A800:ssa ei myöskään ole niitä Samsungin vakio-puutteita. Eli puhelimen T9 oppii uusia sanoja, kalenteriin voi laittaa monta merkintää samalle päivälle, herätyskellon voi valita herättämään mille päiville haluaa.. Lisäksi a800:ssa on läpässä tuo toinen näyttö joten ei tarvitse avata läppää aina kun haluaa esim. tsekata kellon.

3. luisfigo Vieras

Osta vaan Samsung, Motorolan tuotteet on ihan susia

4. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Viittisitkö vähän perustella että DonTuoppi tietäis kumman valita?

5. Ippe-

Tykkäykset:
    0
    Jos V150 pohjautuu V50:n muutenkin kuin ulkokuoreltaan, en ainakaan itse hankkisi. V50 läppä varsin huono, huoltoon pääsi puolen vuoden käytön jälkeen. Enkä pidä itteäni mitenkään kännykän suurkuluttajana.. Elikkä näyttö pimeni.

Toisekseen V50 softa oli hitaimpia ja toimimattomimpia mitä tiedän. Tosin V150 on värinäytöllä, joten oletetaan softankin olevan huomattavasti erilainen. Kuitenkaan motojen käyttöliittymistä harvemmin oon kehuja kuullut. Näin muutamia mainitakseni numeroiden siirtäminen puhelin <-> kortti väillä yhtä tuskaa, yksi kerrallaan. Ja aina piti kiertää valikkoon monen näpyttelyn kautta. Soittoääntä ja värinää ei yhtäaikaa päälle, eikä kuulemma toimi uusissakaan malleissa..

Ainut hyvä puoli oli pieni koko, mutta taitaa a800 vetää pointsit kotiin tuossakin.. Ehkä huono verrata noinkin vanhaan luuriin kuin V50, mutta vaikuttaa tuo uusi malli niin samalta, ja onpahan ainakin omakohtaisia kokemuksia.

EDIT: niin ja samsungissa on ainakin toi T9. Moton iTappia en koskaan oppinu käyttämään. :( nopeammin onnistu vanhalla tekniikalla, kun ei sanojakaan saanu lisättyä.

6. luisfigo Vieras

Mulla oli t720i, siinä oli surkea näyttö. huono kajari ja tilttas välillä ööh. Samsungeissa en ole vastaavaa huomannut. Köyttäjä Mäksä voi selittää lisää Motorolan huonoudesta, ite en jaksa.

7. DonTuoppi

Tykkäykset:
    0
    taitaa siis olla tuon samsungin osto edessä. kiitos vastauksista

8. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    joo ite oon koittanu c350:iä ja figon t720i:tä ja on ollut huonoimmat koittamani puhelimet. itap,hidas softa,kaameat näytöt jne vikoja on lukuisia miksi minä en enää motoon koske. moton käyttö logiikka ja näppäimet ei myöskään saa multa plussaa

ite myöskin ottaisin a800:n sitä oon useesti eri liikkeissä kokeillu ja mukavalta tuntui.

Jaa tämä viestiketju