1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kampanjat

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja *#06#, 18/11/02.

1. *#06#

Tykkäykset:
    0
    Itseäni on kovasti askarruttanut nämä "ketjujen" ja yksittäisten pienten myymälöiden kampanjaedut.

Otetaanpa esimerkki. Markantalo tarjoaa tällä hetkellä 50 €:n lahjakorttia Keskolaisiin liikkeisiin. Mitä tapahtuu jos Markantalo ei jatkakaan vuoden vaihteen jälkeen DNA jälleenmyyjänä? Saako asiakas takautuvasti luvatut edut vai ei? Epäilen että operaattori ei anna mitään tietoja jälleenmyyjälle mahdollisesti rtisanotun sopimuksen jälkeen?? Tässähän esimerkissä Markantalo jakaa etuja, ei operaattori!!!!! Muutenhan näitä ostolahjakortteja saisi muiltakin.

Lisäksi "luulen" että tänä jouluna tulee yksi kaikkien aikojen kampanjoista jossa lyödään uusia ennätyksiä puheajoista ja ilmaisista kuukausista!!!

Käyttäkäämme hyväksi niiden osalta joilla tarvetta on!!!

2. taleppi

Tykkäykset:
    0
    No täytyy kyllä sanoo, että itse ainakin olen käyttänyt operaattoritarjouksia hyväksi todella paljon.
    Noita markantalon tarjoamia lahjakorttejakin on tullut haettua jo ties kuinkamonta.
    Olen samaa mieltä siinä, että jouluksi on varmasti tulossa todella houkuttelevia kylkiäistarjouksia.
    Tuskin maltan odottaa...

3. *#06#

Tykkäykset:
    0
    Montakohan lahjakorttii sitä sais yks henkilö kasaan jos päivittäin hakis muutaman??

Pitäisköhän pistää kisa pystyyn??

Ja joulukampanjoista vois hakea toppa-asusteita!! ;)

Jaa tämä viestiketju