1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kameran surkeus(k500i)

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Jamesi, 29/12/04.

1. Jamesi

Tykkäykset:
    0
    Mistä johtuu, että kuvat ovat todella rakeisia vaikka valoisuus olis ihan nollissa ja ottaa kuvan tuelta? Jos vertaan kuvia edelliseen puhelimeen, joka oli m65, ero on aivan uskomaton.

2. Guest Vieras

Kommentoin asiaa K700i:n kameraa käsittelevään ketjuun mutta asian voi referoida yhteen lauseeseen: se vaan on p*rse*stä.

3. LilWolf

Tykkäykset:
    0
    Ei siinä kuvien laadussa valittamista ole kun koneelta katsoo. Taitaa vaan olla kyse siitä miten kännykkä itse käsittelee kuvat näytölle sopivaan kokoon.

4. ristokor

Tykkäykset:
    0
    Ainakin minulla saa loistavia kuvia silläkin laajennetulla koolla jos ottaa oikeassa valossa. Nyt talvella ei oikeen kunnollisia saa.

5. Jamesi

Tykkäykset:
    0
    kuvat ovat surkeita ja rakeisia vaik siirtäis ne koneelle. Voipi olla että oon ottanu hieman liian pimeessä noita kuvia. Edellisen puhelimen kanssa valoisuudella ei ollut vaikutusta kuvien rakeisuuteen

6. lapa86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE W800i
    kuvat on todellakin surkeita ja rakeisia verratkaan vaikka mihin. huonompaa saa hakea! idioottimaista mainostaa puhelinta kamerapuhelimena, vaikka kamera on aivan prkln huono.

7. wagner

Tykkäykset:
    0
    Kun noita kamerakännyjen kuvia katselee, niin on idioottimaista puhua kamerasta minkään puhelimen osalta. En tosin sitten tiedä noista kaukoitämalleista, joissa on hurjia megapikkelssimääriä, mutta jos linssi on muovia niin mitäpä niillä pikseleilläkään. Karua mutta totta.

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju