1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

kamera + radio, ei nokia =?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja eepu, 9/10/04.

1. eepu

Tykkäykset:
    0
    Etsin puhelinta jossa on stereoradio ja sisäänrakennettu kamera. Nokian mallit on tuttuja mutta siemens, sonyeriksson ja motorola on senverran tuntemattomia että niiden kaikkien mallien läpikäyminen kestäisi ikuisuuden. Täältä varmaan löytyy sellaisia kenellä kyseiset ominaisuudet puhelimessaan olisi.

Näyttö saisi olla isompi kui 128x128, gprs ja mms pitäisi löytyä. Bluetooth olisi plussaa muttei ole pakollinen. Infrapuna siinä tapauksessa ettei sinihammasta ole.

Saisi olla kivan näköinen, ei mikään supermassiivinen ja mukava käyttää (nimim entinen nokiakäyttäjä).

Eli kertokaapa merkki, malli, hinta, plussat/miinukset ja tietty muuta jos tulee mieleen.

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    SE K700i tulee ensimmäisenä mieleen.
    Tuolla on näppärä haku puhelimille ominaisuuksien perusteella, joten sinne vain tietoja syöttelemään.

Myös näille puhelimen valintaongelmille on olemassa oma ketju.

3. ColonelFoxhound

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 6 Plus
    Hohhoijjaa...

tänne noi kyselyt on yleinsä laitettu, ettei hukuttaisi tämänmoisiin foorumeihin.

4. ColonelFoxhound

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 6 Plus
    Olikin Arivi nopeampi kuin minä :)

5. Cloud 9

Tykkäykset:
    0
    Tämä mihin me vastasimme eli "replysimme" on thread tai topic, ja se on "postattu" tänne matkapuhelinfoorumille. Siis on vain yksi foorumi sitten on enemmän topicceja ja sitten sitäkin enemmän replyjä

Oli pakko päästä päteen :)

6. ColonelFoxhound

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 6 Plus
    No samaa minä kuitenkin tarkoitin, mutta hyvä että joku vaivautui "viilaamaan pilkkua" kokemattomia ajatellen...

Täytyy tunnustaa että minullakin on siihen taipumusta.

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Siihen taitaa olla taipumusta itse kullakin, siis melkein kaikilla tai ainakin minulla...

Jaa tämä viestiketju