Kalenterin synkronointi ongelma

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja stam1na, 6/11/18.

1. stam1na Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Käytössä Galaxy A6 ja android 8.0. Ongelmia kalenterin synkronoinnin kanssa. Minulla on outlookissa kalenteri, jonka synkronoin puhelimeen. Näyttää vain 1-2 kk taaksepäin tapahtumat, tätä aiemmat merkinnät eivät näy. Käytössä puhelimen oma kalenteri sovellus, joka tulee puhelimen mukana.

Aiemmin oli käytössä android 4.4.4 ja synkronointi toimi moitteetta. vaihdoin tähan A6 puhelimeen ja palautin varmuuskopion drivesta. Olen koittanut manuaalisesti poistaa ja lisätä outlook tilin puhelimeen, ei vaikutusta. Mikä avuksi?

2. bsod

bsod Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    456
    Puhelinmalli:
    SGS8
    Kalenterin tai tilin asetuksista pitäisi löytyä kohta, jolla voi valita miten kauas taakse tapahtumia synkataan. Monissa käyttämissäni ohjelmissa oletus on vain 2vk - 1kk.

3. stam1na Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Muuta asetusta en löytänyt, kuin synkronoinnin aikaväli, joka löytyi sähköposti sovelluksen asetuksista. Tämä auttoi. Tuo kalenteri ei ole kovin selkeä, hakukenttä on outo ja siirtyminen suoraan tiettyyn päivämäärään puuttuu. Haku näyttää myös pyhäpäivät, mikä on ärsyttävää. Kaipa siihen tottuu ajan myötä.

4. apek

apek VIP

0   0   0

Tykkäykset:
    2628
    Puhelinmalli:
    Nokia 8 Sirocco
    Ei ole pakko tottua jos ei halua. Sen kuin lataat jonkun toisen kalenterin Playsta.

5. bsod

bsod Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    456
    Puhelinmalli:
    SGS8
    Tämä. Kalenteri on niitä ohjelmia, jossa on valinnanvaraa ja omat käyttötottumukset pitää ottaa huomioon. Itse olen käyttänyt jo pitkään DigiCalia, mutta jollekin toiselle voi sopia paremmin esim. Business Calendar tai aCalendar tai joku viides vaihtoehto.

Jaa tämä viestiketju