1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kalenterin ja Outlookin synkronointi (SL55)

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja aniirataK, 5/8/03.

1. aniirataK

Tykkäykset:
    0
    Moi!

Viikon verran olen käyttänyt tuota SL55:tä ja olen kovasti tyytyväinen. Mutta mutta... yritin tässä synkronoida puhelimesta kalenterimerkintöjä Outlookiin ja se ei oikein onnistunut.

Olen lisännyt SL55:en kalenteriin muistutuksia. Ne näkyvät kyllä kalenterissa, vaikka ruksasin ne pois käytöstä. Näin tein siksi että en halua turhia piipityksiä, vaan minulle riittää että asia näkyy kalenterissa.

Kun nyt sitten yritin synkronoida merkinnät näkymään myös Outlookissa, en saanut niitä sinne näkymään vaikka ohjelma ilmoittikin synkronoinnin onnistuneen. Kokeilin myös ruksata SL55:en kalenteriin muistutukset käyttöön, jolloin synkronoinnissa ilmestyy Outlookiin kyseisille päiville lihavoitu merkintä, mutta muistutusten aiheita tai muutakaan tekstiä sinne ei edelleenkään ilmestynyt.

Osaisikohan joku teistä neuvoa missä menee vikaan? Käyttöohjeista ei tuntunut olevan juuri apua.

2. cheesepoff

Tykkäykset:
    0
    Huom! Tämä toimii ainakin S55:lla. Synkronoinnin oletuksena on pelkkien yhteystietojen synkkaus, joten kalenteri pitää lisätä erikseen. Käynnistä XNTDConnect PC-ohjelma. Ruudulle aukeaa valintaikkuna, josta sitten vain ruksaat "Valittavat kohteet" alta Kalenterin ja painat Synkronoi-nappia. Homma pitäisi olla sillä selvä! Toimii ainakin täällä.

3. aniirataK

Tykkäykset:
    0
    Kiitos avusta, mutta tämän huomasin itsekin, joten en usko että tämä olisi syynä. Tosiaan yhteystietojen synkronointi onnistui kyllä moitteettomasti. Täytyy varmaan vielä tänään katsoa ohjelman asetukset uudestaan.

4. aniirataK

Tykkäykset:
    0
    Hmm... Tutkailin asiaa tänään lisää. Ilmeisesti synkronointi onnistuu, sillä saan näkymään tapahtumat kun valitsen outlookista näkymän "luokittain". Ilmeisesti Outlook-ohjelmani on jotenkin sekopäinen, sillä kokeilin lisätä Outlookissa uusia tapahtumia, enkä saa niitäkään näkymään päivä/viikko/kuukausi -näkymissä.

Jaa tämä viestiketju