1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kalenterimerkintöjen jakaminen Lumia-puhelimissa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja ennustaja, 10/3/15.

1. ennustaja

ennustaja Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    178
    Puhelinmalli:
    Oneplus3
    Nyt kun Kohtauspaikkatoiminnon tuki loppuu windows-puhelimissa, niin onko olemassa mitään tapaa, jolla kalenterimerkintöjä voidaan jakaa puhelimien (WP) välillä?
    Olen siis käyttänyt ainoastaan puhelimen kalenteria.

2. piipes

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Lumia 735
    Mikä tahansa web kalenteri toimiii. Minä käytän google kalenteria ilman ongelmia. Työpöydälle rainlendar.

3. zigilii

Tykkäykset:
    5
    Olen omaan kalenteriin lisännyt uuden kalenterin, jonka jaoin vaimolle täysillä oikeuksilla. Molemmat voi lisätä/poistaa tästä kalenteristä merkintöjä. Toimiva ratkaisu ainakin meillä.
    Onnistuu esim. calendar.live.com - asetukset - lisää kalenteri - jaa - rinnakkaisomistaja, tjsp.

ennustaja tykkää tästä.
  4. nomidi

Tykkäykset:
    3
  5. ennustaja

ennustaja Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    178
    Puhelinmalli:
    Oneplus3
    Kiitos paljon zigiliille hyvästä ohjeesta.
    Nyt löytyy minun ja vaimoni puhelimista "yhteinen kalenteri", joka on luotu live calenderissa ja tämä ratkaisu toimii todella hyvin. Helppo lisäillä/jakaa puhelimella suoraan kalenterimerkintöjä.
    Meni vain järkyttävän kauan, että koneella luotu "yhteinen kalenteri" siirtyi puhelimelle (tais mennä 2-3 päivää).

Jaa tämä viestiketju