1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kalenteri

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja tuxi, 7/8/04.

1. tuxi

Tykkäykset:
    0
    Uutta kännykkää olen hommaamassa kun nykyisen 6310i:n kalenteri ei oikein riitä tarpeisiin. Vaihtoehtoina ovat Nokian 6230 ja 6600. Ainoastaan 6600:n kalenterista olen löytänyt kuviakin. Se ainakin näyttää varsin toimivalta ratkaisulta. Näyttötiloja löytyy huomattavasti laajemmin kuin ainakin 6310i:stä. Foorumia selatessani olen kuitenkin huomannut että 6230:n kalenteria kehutaan paremmaksi kuin 6600:n vastaavaa. Voisiko joku selventää että miten se on parempi? Ja jos jostain löytyisi kuvia kyseisestä softasta niin olisin kiitollinen. Kuvat kun kertovat enemmän kuin tuhat sanaa..

2. viude Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itelläni on 6600. En ole hirveästi käyttänyt tätä kalenteria. Voi olla että nokia 6230 on parempi kalenteri mutta siinä on taas paljon pienempi näyttö kun 6600. Kannattaa käydä jossain liikkeessä kysymässä / testaa massa nuita kalentereita. Yks paikka on jossa voi testata on Kuopion gigantti.

3. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itsellä on nuo molemmat ollut ja täytyy sanoa että molemmilla kalentereilla pärjää, mutta kannattaa käydä kokeilemassa kaupassa ennen ostopäätöksen tekemistä.

Jaa tämä viestiketju