1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kalenteri ja muut tiedot järjestykseen nettiin

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Marko5, 31/7/05.

1. Marko5

Tykkäykset:
    0
    Löysin netistä mielenkiintoisen sivun www.scheduleworld.com
    Ilmeisesti sivu tarjoaa palvelun, minkä avulla pystyisi ylläpitämään kalenterin tiedot netissä ja käyttämään niitä joka puolelta. Myös tietojen synkronointi puhelimen kanssa pitäisi onnistua.

Olisin ottanut palvelun käyttöön mutten osannut. Kahlasin sivut läpi, muttei sivuilta löytynyt selkeää ohjetta mitä täytyy tehdä ensiksi ja mitä tarvitaan. Olen tottunut screenshotteihin ja numerojärjestyksessä eteneviin ohjeisiin = noob :) En välttämättä ole yksin asian kanssa. ;)

Puhelimena mulla on Nokian N-Gage (vanhempi versio). Tarkoitus olisi siis saada puhelimen tiedot päivitettyä kumpaankin suuntaan (puhelin <-> scheduleworld). Mitä hommaan tarvitaan? Mieluiten freeware ratkaisu.

Palvelulla olisi minulle paljon käyttöä, sillä netti tuntuu olevan ainoa paikka, jossa mulla pysyy tiedot tallessa :) Tietokoneet vaihtuu, käyttöjärjestelmät vaihtuu, puhelimet katoaa (kop kop).
    Myös avopuolisoni voisi täyttää kalenteriini kissan ristiäisten ajankohtia. Näin vältettäisiin soittelut kavereille ettei kyseinen ajankohta kävisikään kun emäntä oli jo keksinyt muuta. (tuttua?) :)

Käyttääkö joku kenties kyseistä palvelua tai jotain vastaavaa? Suomenkielinen ohjeistus kelpaisi.

Kyseisestä aihetta voisi myös tarkastella enempi forumilla.

2. MarkusM

Tykkäykset:
    0
    Kyseisestä palvelusta ei ole kokemuksia mutta Yahoon lähes vastaavaa ilmaista palvelua on tullut käytettyä: http://calendar.yahoo.com/

Tuolta löytyy kalenteri, yhteystiedot ja notesit. Sync ei onnistu suoraan puhelimeen mutta Yahosta ladatavalla Intellisyncilla synkkaus ensin pöytäkoneen outlookkiin tai muuhun vastaavaan ohjelmaan ja siitä sitten eteenpäin puhelimeen.

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    En käytä tuota, vastaavia toki on tullut testattua.

Palvelu tukee SyncMLää, asenna clientti luuriisii jos mallissasi sitä ei ole valmiina (Varmaan Nokian sivuilta löytyy), laita asetukset sinne, yleiset ohjeet (asetukset) taitavat löytyä tuolta palvelusta (käytä internet yhteyttä).

Jaa tämä viestiketju