1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kaksi sim-korttia 6310i:hin

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja pullasorsa, 22/4/05.

1. pullasorsa

Tykkäykset:
    0
    Mulla on Soneran kaksoiskorttisysteemi (pin-koodilla valitaan työ- ja kotiliittymän välillä), mutta haluaisin ottaa kotiliittymäkseni jonkun halvemman (Kolumbus). Luulisin, että tuolle Soneran kortille en saa Kolumbuksen liittymää laitettua.
    [asiaan]
    Mitä Nokia 6310i:ssä toimivaa kahden sim-kortin adapteria raati suosittelee? Ja mistä niitä saa? Tapahtuuko kortin valinta jollain akun alla olevalla kytkimellä (luulisi olevan varmin) vai miten? Toimisiko peräti samalla tavalla kuin kaksoiskortillakin, eli korteille vaan eri pin-koodit?

2. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Adaptereita saa ainakin joistakin nettikaupoista, nyt en muista mistä mutta jossakin niitä oli. Yleensä noissa 2-kortin adaptereissa kortti valitaan aina uudelleenkäynnistämällä eli kun puhelimen käynnistää uudelleen niin puhelin valitsee automaattisesti toisen kortin kuin mikä oli käymässä ennen käynnistämistä.
    Myös 3-kortin adaptareita on ainakin ollut myynnissä, niissä on yleensä kyljessä kytkin millä valitaan kortti.
    Minulla on ollut kumpaakin mallia käytössä useimpiakin ja ainakin minulla nuo ovat hyvin toimineet kaikki.

edit. nyt muistinkin, ainakin tuolla on: www.mobben.com

Jaa tämä viestiketju