1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kaikki Nokian GPRS-puhelimien omistajat!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja akyttala, 28/5/03.

1. akyttala

Tykkäykset:
    0
    Eikö olisi jo aika kerätä addressi Nokialle?Pyydetään niiltä 4+1 päivitys Nokian puhelimiin, tai muuten vaihdetaan kaikki Siemensiin tai Ericssoniin.
    Kaikki Nokian GPRS-puhelimen omistajat laittavat nimen alle. Ei tuon luulisi olevan loppujenlopuksi suuri tekninen ongelma, tekeväthän muutkin puhelinvalmistajat samaa. .
    Mahtaisikohan Nokia suhtautua tuohon "hälläväliä" -asenteella, vai tekisiköhän ne asialle jotain?

2. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    En ainakaan itse tarvi tuollaista 4+1 gerpsiä ollenkaan. WAPpailuun riittää hitaampikin GPRS. Tuskin tuollainen päivitys nykyisiin puhelimiin on mahdollista (ei Nokia sellaiseen missään tapauksessa rupea) mutta vaatia voi että kaikissa tulevissa luureissa tulisi olemaan se 4+1.

Itse en ainakaan vaihtaisi Siemensin tai SE:n leiriin. Samsung jos joku muu kun Nokia pitää olla :)

3. mobiilisti Vieras

Päivitys tuskin on mahdollista ja edge sekä wcdma ovat tulossa, joten ajanhukkaa vaatia tuota.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Joku voisi sanoa että vähän myöhästä, jos lisää vauhtia kaipaat, taitaa se tulla tuoreemmista tekniikoista (EDGE) ja ovat ilmoittaneet tukevansa ko tekniikkaa voimakkaasti tulevissa malleissa, tosin kaipaamasi aikajaksot vähenee ainakin alkuun (EDGE)

Toki tuossa GPRS käytössä ei olisi mitään haittaa jos löytyisi 3+2/4+1, mutta allekirjoittaneen käytössä mielummin 2+2/3+1 kuin 4+1

5. akyttala

Tykkäykset:
    0
    BLAAH..Oottepas te tylsiä :( Teknisesti se kyllä onnistuisi Nokialtakin, mutta eivät ne tee sitä, kun ihmisille kelpaa tuo hitaampikin puhelin.
    ..Mutta minä vastustan yksin Nokiaa, ja siirryn Ericssoniin! Siitä onkin jo aikaa, kun 628:n myin pois..

6. mobiilisti Vieras

Suomessa SE:n puhelinten myynti on painunut lähelle nollaa, muuaallakin maailmassa on käymässä samoin. Huoltoja ei tahdo enää löytää mistään. Sinänsä sääli, että kilpailu vähenee mutta Nokia jyrää, ei voi mitään.

Jos Nokia myy 150 milj. puhelinta vuodessa globaalisti, niin tuskin yhden tällaisen foorumin aikaansaamalla, enintään muutaman sadan allekirjoituksen adressilla on mitään vaikutusta. Siksi kai täältä ei oikein vastakaikua saa kyseiselle ehdotukselle :)

7. akyttala

Tykkäykset:
    0
    ..Siirryn tästä ulkomaisille foorumeille. Nyt mulla riittää tekemistä, että kerään miljoona nimeä. Silloin niiden on pakko taipua mun tahtoon....

8. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Lupaan laittaa nimeni siihen, mikäli siinä on ennen minua yli 100 000 nimeä. Jos yli miljoona nimeä siihen saat, lupaa tarjota pullakahvit ihan missä tahansa Suomen kahvilassa.

9. scorpion

Tykkäykset:
    0
    Asiapuhetta, EDGE ja WCDMA tulevat ja jyräävät, mutta ei korkeampi GPRS multislot-luokka tietenkään pahasta ole. Uskonkin, että Noksukin jossain vaiheessa tarjoaa korkeampaa GPRS-luokkaa, etenkin jos markkinoilla on asiaa kohtaan kiinnostusta.

10. MJ

Tykkäykset:
    0
    Eikö topicin voisi nimetä vähän kuvaavammin? Esim: "Adressi Nokian 4+1 GPRS:n puolesta" tms.

11. akyttala

Tykkäykset:
    0
    Anteeksi. En valitettavasti ole kovinkaan verbaalinen persoona. Jo tuon otsikon keksimiseen meni paljon aikaa ja vaivaa. Kiitos kuitenkin ehdotuksesta!

Edit: Sitäpaitsi haluan Nokiaani luokan 8 GPRS:n.

12. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mielipiteitä on erillaisia, mutta allekirjoittanut käyttää ennemmin nykyistä luokkaa tai toki mielummin luokan 10 GPRSää.

Jaa tämä viestiketju