1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kaikki n-gagen omistajat!!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Rebelius, 20/4/04.

1. Rebelius

Tykkäykset:
    0
  2. Valderrama

Tykkäykset:
    0
    Tunnetko itsesi huijatuksi?
    Kannattaisko ensin yrittää ymmärtää, että n-gage -projektia on nimenomaan jatkettu, eikä keskeytetty. Ja juuri siitä syystä uusia pelejä on varmaankin tulossa yllin kyllin sinunkin laitteellesi.

Katso n-gage QD-ketjut tässä ja muissa forumeissa.

3. Rebelius

Tykkäykset:
    0
    en tunne petetyksi koska mulla on monta muutakin puhelinta.

N.gage gd on ihan mopo laite verattuna n-gageen! Se on nokian vika jos ne "jatkaa" tuota sarjaa huonolla menestyksellä.

N-gage 2 odotellessa...

4. X

Tykkäykset:
    0
    Joo ja eiköhän se Nokia itsekkin huomaa myyntiluvuissa jos/kun on tehnyt virheen. Minun mielestäni tuon olisi voinut julkaista sitten N-Gage 2:n jälkeen koska silloin se olisi voinut olla N-Gage 2:n riisuttu versio ja silloin sillä olisi voinut jollain tavalla olla enemmän kysyntää (vaikken älyä millä tavalla mutta ihan sama).

5. Twinspark

Tykkäykset:
    0
    Heh, vai pyytävät ne nokiaa vaihtamaan ngaget tuleviin ngage2:siin. Aika toivoton yritys ja todennäköisesti tulisi nokialle kalliimmaksi kuin se, että kukaan noista reilusta 800:sta ei koskaan enää ostaisi nokiaa.

6. Valderrama

Tykkäykset:
    0
    En ymmärrä perusteluja lainkaan. Miksi Nokian pitäisi vaihtaa tai päivittää noiden käyttäjien puhelimia? Mitä he ovat nyt menettämässä hankittuaan n-gagen? Juurihan n-gage-projektia vahvistettiin rinnakkaismallilla. Sillä varmistetaan, että uusia ja yhteensopivia pelejä on tulossa enemmän ja enemmän.

7. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Niimpä, vaihtaisikohan Sony Playstationit PS2 jos pyytäis... Tahi kenties Nokia kustantaa myös uuden 3G puhelimen minulle kun verkko aukeaa ja resurssit keskitetään sinne... Tuskimpa tukea N-Gagelle tullaan lopettamaan N-Gage2 myötä... koskas se nyt yleensä on tulossa...

Henkilökohtaisesti en puhelinta pelikoneena näe, joten N-Gage:n pelituki ei sinänsä voisi vähempää kiinnostaa, mutta vaikka tästä olisinkin kiinnostunut, ja Nokia oikeasti lopettaisi laitteen tukemisen kuin seinään (jota ei tule tapahtumaan) niin en silti kuvittelisikaan vaativani Nokialta uutta puhelinta.

8. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Lapsellinen juttu....

Ostin etunenässä viime syssynä N-Gagen enkä edes kehtais tollasia allekirjotella. =) Eipä se Nintendokaan mitään vaihtotarjouksia esitellyt kuin toi GBA SP:n melko pian GBA:n jälkeen.... Tekniikka kehittyy, ei auta valittaa.

Eriasia olis jos N-Gage QD:n pelit eivät toimisi enää vanhassa N-Gagessa ja wanha Gage jäisi kokonaan ilman pelejä. Itse ajattelin "päivittää" gageni... QD:n ulkonäkö miellyttää kovasti ja MP3 -ominaisuutta en enää kaipaa. vaatis vähintään jonkun puoligigasen muistikortti että siitä olis jotain iloa...IMO.

9. Rebelius

Tykkäykset:
    0
    Jutun lapsellisuuden saa jokainen päätellä itse. Saahan sitä aina kokeilla...

Onhan se 98% varmaa ettei toi juttu mee läpi mut ei siinä mitään menetä jos nimensä tuonne laittaa. Tulee mieleen tästä Turun Sinappi.. ; )

10. WS

WS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Se on kyllä 100%:sesti varmaa.. Miksi siis vaivautua. Itse en ainakaan on kakeen tyytymätön, vaikka ei pelejä tulisikaan, sillä onhan se yksi parhaista ja monipuolisimmista puhlelimista.

11. Rebelius

Tykkäykset:
    0
    Prosenteista en tiedä oikein..

Kyllähän N-gage on ominaisuuksiltaan OMASTA mielestäni paras ottaen huomioon hinnan.

"Se on makuasia sano koira kun palle***n nuoli."

12. WS

WS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei se ole makuasia. Kyllä pystyy ihan suoraan vertailemaan ominaisuuksia ja hintaa, jossa N-gage on paras myynnissä oleva puhelin Suomen markkinoilla.

13. Rebelius

Tykkäykset:
    0
    Makuasiaksi se menee kun suurin osa ei osta n-gagea sen muodon ja sidetalkingin takia.?

Mitä ominaisuuksiin tulee niin se on ehdottomasti paras.

14. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Vaikka kakeen ei tehtäis enää yhtään peliä niin silti olen sitä mieltä että kake on loistava puhelin. Tulee kuukauden käytön jälkeen orpo olo jos ei kake ole taskussa ja messengerit päällä. Ja jätkä irkissä idlenä. Halpa toi ominaisuuksiinsa nähden on.

Jaa tämä viestiketju