1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kahden viikon tulokseton pohdinta, eli neuvoja puhelimen valintaan!

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Anthanus, 1/4/08.

1. Anthanus

Tykkäykset:
    0
    Olen tässä parisen viikkoa miettinyt puhelimen ostoa, entinen on K800i, jota olen myymässä pois. Uudeksi mietin LG Viewtyä, sekä Nokian ja Sony Ericssonin musiikkipuhelimia, mutta käytännössä en noita ominaisuuksia tarvitse. Kamerallakaan ei ole oikein väliä.

Nyt sain rajattua tarpeet seuraavaan listaan:

- Suht pienikokoinen (ei tarvitse olla mikään ultra slim)
    - Hyvä akkukesto
    - Sähköpostin ja netin selaus (esim. Gmail Mobile ja Opera Mini java-sovelluksilla)
    - Nopea ja varma käyttöliittymä
    - Bluetooth
    - Hyvä kalenteri
    - Toistuvat herätykset tietyin viikonpäivin
    - 3G (ei täysin pakollinen)

Mietin Nokian 6500 Classicia, mutta siinä ei taida olla kovin hyvä akkukesto. Tuleeko mitään kriteerit täyttäviä puhelimia mieleen?

2. maagu

Tykkäykset:
    0
    iPhonea kehiin. Sopii loistavasti tarpeisiisi. 270e hintakaan ei ole paha Usasta tuotuna.

3. HumanErection

HumanErection Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    42
    Puhelinmalli:
    Nokia 1520 + Tele
    Tällä hetkellä vissiin päälle 400 euroa pääset jobbareille makselemaan.
    Toki jos itse haet Ameriikasta, niin ynnäät matkakulut tuon 270 euron päälle.

4. Anthanus

Tykkäykset:
    0
    Löysinpä itseasiassa täydellisen puhelimen itselleni, Nokia E51. Lisäksi vielä Macin kanssa kalenterin ja yhteystietojen synkkaus toimii, sekä tarvittaessa myös BluePhoneElite ja SallingClicker ohjelmat täydellisesti.

Jotenkin ei tullut edes katsottua Nokian E-sarjaa. Kapulasta löytyy kaikki tarvitsemani ominaisuudet, sekä vielä tukku muita. Lisäksi on pienempi kuin K800i (tai ainakin ohuempi).

Niin, ja iPhone kyllä houkuttaisi, mutta en sitä osta kun ei saa suoraan Suomeen. Sitten jos Apple alkaa tänne sitä toimittaa, niin voin harkita ostavani.

Jaa tämä viestiketju