1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kahden vaiheilla (D500 vs. S700i)

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Myyrae, 25/1/05.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Myyrae

Tykkäykset:
    0
    Eli olen hommaamassa uutta kännykkää. Olen selannut päivätolkulla eri valmistajien sivuja, ja löytänyt kaksi mieleistä mallia.
    En vain millään osaa päättää, kumpi on parempi minulle, molemmat vaikuttavat niin hyviltä. Kertokaa omia kokemuksianne Samsungin D500 ja Sony Ericssonin S700i puhelimista.
    Risut ja ruusut, kaikki! :)
    Eli tosiaankin noista kahdesta pitäisi päättää, kumman ottaisin?
    Titaanien taisto, D500 vs. S700i

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kyselyjä: Mikä puhelin kannattaa ostaa?

Kummastakkin mallista on ketjut joissa lukuisia kokemuksia.

3. BaeG

Tykkäykset:
    5
    Mulla on ihan sama ongelma edessäni. Oon päättäny et ostan jomman kumman mut en osaa päättää kumman. Ainoa mikä tässä on nyt esteenä se että tuossa d500 on vain 176x220 pixelin näyttö ja taustakuvat pitää olla vielä pienempiä kun kello vie ison osan näytöstä Ja toisaalta taas s700i:ssä se koko hieman huolettaa (taitaa olla turhan iso) mutta näyttö taas aivan mieletön. Itse olen kyllä hieman kallistumassa tuon d500 puoleen. Jos taustakuvatkin voisi olla 176x220 ni ois helmi.

4. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    kyllä voin d500:sta suositella lämpimästi ja puhelinhan itse muuttaa vaikka 500x500 kuvan oikean kokoiseksi kun sitä käytetään taustakuvana.

eipä oo vielä mitään pahaa sanottavaa, päinvastoin samppa on todella monella osaalueella kehittänyt vikojaan sekä monta hyvää oivallusta

soittoäänen voimakkuutta saa säädettyä kun puhelu tulee, sää myös mykistettyä. myös ennen vastaamista voi päättää vastaako kaiuttimella vai ihan normaalisti puhelimeen. vihdoin ovat saaneet wappi näppäimeen ok napin. kamera on hyvä, soittoäänet aivan mahtavat.

mutta mikä parasta. puheen selkeytys toiminto todella toimii. esim autossa voi pitää radion lähes samalla voimakkuudella millä sitä kuuntelee normaalisti ja vastapuoli ei edes kunnolla kuule että radio on päällä. muutenkin puhelimena parasta mitä on ollut

5. BaeG

Tykkäykset:
    5
    Mulla on nyt motorolan v600 ja semmosta oisin kysyny että onko siinä d500:ssa näyttö yhtään isompi todellisuudessa vai onko samaa kokoa?

6. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    samaa kokoa vissiin suunnilleen

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Aika tiukaksi menis jos pitäis noista valita. D500 on pienempi ja halvempi, mutta s700iissä on parempi näyttö ja muistikorttituki, lisäksi s700i kääntää kyllä enemmän päitä. Itse ottaisin ehkä s700iin...

8. S@mpp@

S@mpp@

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS5
    Minä taas ottaisin mielummin D500:sen. S700i on ihan sairaan ruma kun sen "avaa".

9. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Jos muistikortin tarviit ja meinaat kuvata paljon ja kuunnella musiikkiakin puhelimellasi niin ilman muuta S700.

Ihme pelleilyä tuollanen, että jätetään muistikortti puhelimesta pois!
    Siihen D500:n 80 megaan ei kuitenkaan musaa paljoa mahdu ja mpix kuvatkin syövät kilotavuja mukavasti.

10. Siimoni

Tykkäykset:
    0
    Kännykässähän on 96 megatavun muisti. Ja kyllä siihen tavaraa mielestäni mahtuu ihan hyvin, eihän s700i softa tue kuin 128mb korttia? korjatkaa jos olen värässä.
    Itse kallistuin D500 puolelle sen takia, että s700i on liian iso ja kömpelö. Entinen kännykkän (n-gage) jätti pahat traumat, joten pakko saada pientä kehiin. Ja D500 on paras megapixelikamera noin pieneksi.

11. Myyrae

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia vastauksista, lisää toki kaivataan :)
    Se on kyllä totta, että toi S700i on suhteellisen kookas, ja ehkä ei niin kaunis avattuna. Onko siinä sitten niin paljon enemmän ominaisuuksia?
    Kalliimpihan tuo on.

12. BaeG

Tykkäykset:
    5
    Oli pakko käydä ihan livenä kuolailemassa noita ja kuvissa se s700i näyttää todella massiiviselta mut livenä ei se sit niin iso ollutkaan ei yhtään liian kookas ja saksastahan senkin saisi noin 450euron korvausta vastaan. Mutta toisaalta D500 on niin tyylikäs livenä että ehkä kuitenkin sen puoleen kääntyisin. Täytyy katella nyt vielä hetki ettei ala kaduttaa sitten :)

13. Siimoni

Tykkäykset:
    0
    Samat ominaisuukset taitaa luureissa pääpiirtein olla, jos siis muistikortti paikkaa ei lasketa. Ja onhan se näyttö s700:ssa parempi, mutta ei D500 huonokaan ole, ja kun kuvat pistää tietokoneelle niin kameran laatu on vähintään yhtähyvä ellei D500 parempi. Eli kameraa ei pidä sutia jos näyttö näyttää kuvat huonosti. Koneella näkyy kameran laatu.

14. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Jaa siinä on 96 megaa muistia. Mutta kuitenkin muistikortti paikka on aina plussa. Sitä ihmettelen etteivät ole laittaneet sitä samppaan. Ja jos musaa meinaa kuunnella niin ei sinne kuitenkaan sitä hirveästi mahdu.

15. Rujo Apina

Tykkäykset:
    1
    Oli ihan pakko rekisteröityä kun täältä saa kuulla hyviä käyttäjä kokemuksia.

Olen ostamassa parin kuukauden kuluessa, (kun perheen talous kolahtaa kuntoon) uuden kännyn. Tällä hetkellä se on se s700i.
    Samppa oli ihan ok kunnes huomasin ettei siinä ainakaan specsien mukaan ole äänivalintaa ollenkaan.

Tällä hetkellä siemens sl55, eli koko oli tärkeä valintakriteeri, josta olen valmis vähän luistamaan kunnon ison näytön takia.
    (Siemensin näyttö... onko sitä)

Kertokaa onko näin? Kun on tottunut siihen, ei enää halua näpelöidä puhelinta ajaessaan.
    Ericssonissa oli ainoa miinus se, että linkkua on vaikea avata "jos" tarttee hakea nimi luettelosta ja jollei sitä ole äänivalikossa, ajaessa meinaan.

Symbiania en tarvii, en pelaa enkä muutenkaan tee tietsikka hommia puhelimella. Kunnon näyttö, hyvät soittoäänet ja kunnon kamera... ja ne äänivalinnat.
    Siinä mun puhelimen specsit.

T: Newbie Rujo Apina

16. am_tiainen

Tykkäykset:
    0
    Itse kyllä kallistuisin D500 puoleen jos haluaa puhelimen jossa on sen puhelimen lisäksi paljon ominaisuuksia. Samsung näyttää tyylikkäältä puhelimelta josta ei paista läpi se että siihen olisi yritetty tunkea väkisin kaiken maailman ominaisuuksia. Ei se S700i mikään huono ole mutta kyllä se omasta mielestäni on turhan kookas. Molemmissa on periaatteessa liki samat ominaisuudet eli 1.3Mpix kamera, Bluetooth ja MP3 soittarit.

Ihan sama mitä minkä noista ostat. Ostat joka tapauksessa todella hyvän puhelimen oli se sitten Sony tai Samsung. Molemmissa on ainakin tuo kamera valovuoden päässä verrattuna Siemens tai LG vastaaviin Mpikselin kamerakännyköihin.

17. Rujo Apina

Tykkäykset:
    1
    Vai on siemensissä huonompi kamera... Ei kyllä yllätä.
    Mulla oli ennen siemens joku sl45... vai mikä se roiskevesi suojattu malli olikaan. Se oli ns pomminvarma känny.
    No, tää sl 55 meni ekan viikon jälkeen huoltoon kahdeksi viikoksi... kone vaihdettiin. Korvanappi tökkii tosi usein, taitaa olla pinnit veltot, Näppis vaihdettu pari kertaa ja akku ei tahdo jaksaa kahta päivää... aika pienellä käytöllä.

Se äänivalinta kallistaa Sony Erkin puolelle. Se on todella hyvä ajaessa. Ja silloin tuppaa olemaan aikaa puhua kun ajaa parinkymmenen kilsan työmatkaa.

18. iippoVinetto

Tykkäykset:
    0

19. E100

Tykkäykset:
    0
    Minä ottasin ilmanmuuta Samsung D500.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju