1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

K800i ja Macintosh. Toimiiko?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja henrikanttonen, 1/12/06.

1. henrikanttonen

Tykkäykset:
    0
    Harkitsen otsikossa mainitun puhelimen hankkimista, mutta Mäkkiyhteensopivuudesta on tullut ristiriitaisia viestejä niin googlella hakiessa kuin valmistajan nettisivujakin tutkiessa. Onko kellään ensi käden tietoa onnistuuko yhteiskäyttö millään tasolla?

2. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    MacBook ja K800i

En tiedä, oletko jo tehnyt valintasi, mutta joka tapauksessa vastataan hieman jälkikäteen - tiedä vaikka jotakuta muuta kiinnostaa tämä aihe tulevaisuudessa.

Ainakin Intel-MacBook pelittää kerrassaan loistavasti K800i:n kanssa. GPRS Bluetoothin yli (pitää asentaa netistä sopivat kikkareet Maciin) sekä kalenterin ja yhteystietojen synkkaus iSyncin avulla (iSync tarvitsee pluginin K800i:tä varten). Samoin Bluetoothilla onnistuu hienosti kuvien yms. datan siirto Macin ja K800i:n välillä.

Omasta puolestani voin suositella lämpimästi em. yhdistelmää :)

3. Eric

Tykkäykset:
    0
    K800i ja PowerBok G4

Olen ladannut rossin skriptin, saanut puhelimen yrittämään yhteyttä saunalahden liittymän kanssa. Mutta sitten yhteys katkeaa ennen kun on edes muodostunut. Puhelimeen tulee viesti että kannattaa olla yhteydessä operaattoriin, mutta heillä ei ole parempaa tietoa kuin täällä foorumeissa.

Osaako jokun neuvoa mitä kannattaa tehdä seuraavaksi. olen noudattanut http://palsta.saunalahti.fi/index.php/topic,649.0.html ohjeita. Mutta ei vaan vieläkään toimi.

Olen kokeillut kaikki skriptit ja vaikuttaa siltä että 3G CID1 pääsee pisimmälle

Jossain foorumissa näin että sanottiin että piti ensin poistaa vanhat CID asetukset ja vasta sitten saa yhteyden toimimaan. Mutta mitä poistaa ja mistä?

4. vilsma

Tykkäykset:
    0
    Itselläni toimii hyvin yhteen macbookin kanssa nimenomaan tuolla 3G CID1:llä. Pelkästään tästä tiedostahan ei sinulle tietty mitään apua ole.

Jaa tämä viestiketju