1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

K800i ja kuvien siirto ei onnistu

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja millitoen, 25/10/06.

1. millitoen

Tykkäykset:
    0
    Kätyössä on K800i ja olen asentanut cd-levyltä ohjelmat koneeseen. Pc suite toimii ja tunnistaa puhelimen mutta vain puhelintilassa. Tiedonsiirtotilassa puhelinta ei tunnisteta enkä pääse siirtämään kuvia puhelimesta koneelle. Olen koittanut monenmoista, poistanut jopa ohjelmat ja asettanut uudelleen. Ihan ekalla kerralla koko asennuksen kanssa oli ongelmia, nyt toimii noilta osin mutta hermo menee jos en pääse siirtämään kuvia! Onko muilla ollut samaa ongelmaa ja mikä avuksi?? Koneessa käyttöjärjestelmänä on windows xp.

2. Jokinen74

Tykkäykset:
    0
  3. mjkall

Tykkäykset:
    13
    Minullakin puhelintila/tiedostonsiirtotila toimivat ikäänkuin päinvastoin. Olen pitänyt siis puhelintilassa ja kaikki tiedostonsiirrot ja kuvien siirto onnistuu kuin tyhjää vain. Paras tapa on siirtää kuvat puhelimen kuvakansiosta "raahaamalla" PC:n työpöydälle ja siinä avata kuvankatseluohjelmalla. Muistikortti saattaisi olla hyvä ratkaisu ahkerammalle kuvaajalle, sitä kun kortinlukijalla nopeampi käsitellä.

4. Rampe

Tykkäykset:
    0
    Kyllä puhelintilassa voi tosiaan ihan normaalisti siirtää tiedostoja, mutta nopeus on todella pieni. Tiedonsiirtotilassa datan pitäisi sitten jo liikkua USB2:n mukaisesti.

5. millitoen

Tykkäykset:
    0
    Kuvien siirto tosiaan onnistui puhelintilasta, mutta olin vain tottunut Nokian helppouteen tässä asiassa. Se seikka kiinnostaa kuitenkin tietää, että onko muilla käyttäjillä toiminut tämä tiedonsiirtotila oikein? Ja puhelintilassa ei voi siirtää musiikkia ym. käyttää mediaa eli ohjelma ei jokatapauksessa toimi oikein vaikka sainkin kuvat siirrettyä. Käytössä on myös uusin, päivitetty versio, ainakin puhelin ilmoittaa näin yrittäessäni päivittää. Minulla ei ole muistikorttia ja aloitin uuuden topicin sillä edellisestä aihetta käsitelleestä en saanut mitään apuja tähän asiaan kuitenkaan...

6. dropi

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei toimi tiedonsiirto jos puhelimesta valitsee tiedonsiirron tai puhelintilan. Tiedonsiirto onnistuu kun tökkää puhelimen usb:n kiinni eikä koske sen jälkeen puhelimeen, tietokoneen työpöydältä klikkaa sony ericsson tiedoston hallinta kuvaketta sieltä se oma sony ericsson ja klikkaa sitä . sen jälkeen voi copy/pastella siirrellä tiedostoja vapaasti tietokoneen ja puhelimen välillä.

Jaa tämä viestiketju