1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

K800 ongelma (ei lähe päälle)

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Muutek, 11/10/06.

1. Muutek Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Moi!
    Oma k800 ei lähe päälle. Huomasin sen tänä aamuna ennen kouluun lähtöä. edellis iltana akku tippui minulta sisällä, mutta todella matalalta. Voiko tuossa olla syy miksi puhelin ei starttaa? vai lieneekö syy sitten jokin toinen?!.

-Jesse

2. Muutek Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Pikaista vastausta odotellen... Täytys saada toimimaan kun ei oo tällä hetkellä toista puhelinta mihin vois 100% luottaa.

3. ScorpioN^

Tykkäykset:
    0
    Vinkki: Älä pudottele sitä luuria.

Toinen vinkki: vieppä puhelin johonkin luurikauppaan ja pyydä josko ne suostuisivat kokeilemaan puhelinta jollain toisella akulla.

Turha meidän on ruveta arvailemaan mikä mahtaa olla luurissasi vikana kun se kerran on tippunut. Jotain siinä on rikki, joten huoltokeikka tulee ellei akun vaihto auta.

4. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Mulla K800i sammui kesällä totaalisesti ja seurauksena oli takuuvaihtona saatu uusi puhelin... Puhelimeen ei saatu mitään eloa edes huollon välineillä joten myös kaikki puhelimen muistissa ollut informaatio katosi. Ja tuo minun puhelimeni ei ainakaan pudonnut mistään vaan kyseessä oli selkeästi ongelma itse luurissa eikä tätä hetkeäkään huollossa epäilty.

Jaa tämä viestiketju