1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

K750i tilttasi

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja remedy, 24/12/06.

1. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Prkl, tein asetuksista tuon tehdasasetusten palautuksen jonka jälkeen puhelin ei enää toimi. Puhelin käynnistyy uudelleen, ruutuun ilmestyy odota, buuttaa samantien uusiksi ja sen jälkeen ei sitten tapahdukkaan mitään. Ruudussa lukee vain odota.

Yritin päivittää puhelinta sony ericssonin palvelun kautta, ei auta. Uudelleen päivittäessä ilmoittaa että puhelimessa on uusin softa, eli kai se jotain muutosta sinne sitten saa.

Ilmeisesti pitäisi "flässätä" koko puhelin tai jotain? Paljonkohan tuo maksaa?

2. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla kävi sama homma K600i kanssa. Maifonille se piti lähettää,alustavat käyttiksen ja asentavat uudelleen.

3. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Et sattunut hintaa saamaan tietoosi? Mulla meni takuu puol vuotta sit umpeen, et tuskin siihen saa menemään. Tosin on kohtalaisen outoa, että ohjatulla puhelimen palauttamisella alkutilaan saadaan aikaan puhelimen täysi toimimattomuus...

Pitänee soittaa se:n palveluun ja vähän kysellä tuosta...

4. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Takuuseen meni niin ei ole hinnasta tietoa.

5. silta1

Tykkäykset:
    0
    Onko tähän ongelmaan mitään muuta ratkaisua, kuin lähettää huoltoon.
    Koko ajan ilmoittaa, että odota.
    Perusresetoin ja meni tohon tilaan, outoa paskaa koko 750i.
    Yritin laittaa uutta softaa, mutta ei auta.

6. Aranwe

Tykkäykset:
    0
    http://www.davinciteam.com/

Tuolta löytyy työkalu jolla flashasin oman K750i:n kun se kosahti. Ei tosin toiminut enää omalla ohjelmistollaan, mutta W800i meni sisään että heilahti. Maksaa 10 euroa kerta, mutta lienee halvempaa kuin huoltoon kiikuttaminen.

7. lithium3r Vieras

Mullakin on joskus käynyt samalla tavalla ja muistaakseni uudelleen fläshäyksen jälkeen rupesi pelittämään :)

Niin ja turhaa maksaa 10e kun sen saa ilmaiseksikin tehtyä, enkä tarkoita huoltoon lähettämistä(siis jos takuuta sattuu olemaan)

8. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kerropa muillekin, miten tuo luurin saa alustettua uudelleen ilmaiseksi?

9. Aranwe

Tykkäykset:
    0
    Jos on takuuta...

10. lithium3r Vieras

Fläshäämällä uusi softa (kylläpäs olikin erikoinen sana)

pitäis ensi saada selville jotta onko sulla cid36 vai cid 49?

11. silta1

Tykkäykset:
    0
    No, eipä tähän ongelmaan mitään selvää vastausta saanut (taisi olla hupijuttu tämä kotikonsti ilman maksuja)

Mutta onneksi sain puhuttua vielä pidennetyn takuun ja sain uuden puhelimen (taisi olla jokin muu, kuin softavika)

12. lithium3r Vieras

Uuden softan saa ihan ilmaiseksi fläshättyä kotikonstein sillä mukana tulevalla DCU-60 kaapelilla, mutta kun kukaan ei kysynyt jotta miten niin en myöskään sitä sitten kirjoittanut

13. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Enkös minä sitä juuri tuossa pari viestiä ylempänä sinulta kysynyt, saamatta mitään vastausta? :)

14. lithium3r Vieras

15. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Takuuasioissa kannattaa pitää siitä kiinni, että takuu on tehtaan antama ja se mikä on kuluttajasuojalaissa määritelty aika tavaroiden kestämiselle, siitä on ihan omat ohjeet. Siitä määrää Suomen laki. Bukit menee kyllä ja pitäisi mennä takuuseen, sano takuu "poks " vaikka vuosi takaperin. Näin on mulla käynyt. Kuluttajaneuvojan ovea vaan kolkuttelemaan jos ei muu auta.

16. Furio

Tykkäykset:
    0
    voi v***u sentään! mulla kävi sama homma tän mun puhelimen kanssa. Ei toimi enää asetusten nollauksen jälkeen, vaan jää lataamaan heti kun puhelimen laittaa päälle. Ei siinä muuten mitään paniikkia, mutta olen tällä hetkellä Tanskassa opiskelijavaihdossa, ja ei ole mitään tietoa miten tuo huolto täällä pelaa! onko kenelläkään kokemuksia ulkomailla korjauttamisesta?? minulla ei ole mitään kuitteja tai kaapeleita täällä mukana edes.. olis aika helkkarin kova tarve tolle puhelimelle..

17. silta1

Tykkäykset:
    0
    juu

Taitaa tämäkin (ja tikku) ollakin yleinen vika K750i mallilla, ei näköjään uskalla enää tehdäkään perusnollausta.
    Onkohan tullut uusi softa-versio R1DB001, kun ei pysty suurimmalla kuvakoolla enää käyttämään digitaalista zoomia ollenkaan, entisellä mielestäni kyllä pystyi (tämä on se takuussa tullut täysin uusi kone)

Löystyyköhän noi näppäimet ja "tikku", sitä ei kait ajan saatossa vaan huomaa, kun tässä kaikki näppäimet on tosi jäykkiä?

18. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Mä oon kyllä ymmärtäny että isoimmalla kuvakoolla ei zoomailla... näin on ainakin K700i:ssä ja Z710:issä.

19. silta1

Tykkäykset:
    0
    Jeps, no ei kyllä taviikkaan zuumailla, kun se kuvan laatu heikkenee olellisesti.
    Voi olla, että muistan väärin ton zoomijutun.

Tää uusi kone on hukannut 2 kertaa noi tikun asetukset, mitkä olen laittanut (ylös BT, oik nauh., vas.ajat ja kustannukset, alas numerot)

Noh. tähän tuli 3 kk:n takuu, pitänee koittaa kaikkea mahdollista, että kaikki viat tulisi esille.

Tuntuu vähän siltä, että nyky vehkeet on niin monipuolisia, että kaikkien vikojen esiintyminen vie vähintäänkin viikkoja tai kuukausia ("hajoavathan" noi vuosienkin päästä :)

20. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Tohon tikun asetusten häviämiseen on ainakin jossain mallissa auttanut softapäivitys, että jos ei oo uusinta niin päivitystä vaan jos uskaltaa... :)

Jaa tämä viestiketju