1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

k750i:n osittainen tilttaaminen..=(

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Peltsi, 20/2/06.

1. Peltsi

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs, ihan normaalisti pidin kännyä yöpöydällä sängyn vieressä. Känny toimi vielä kunnolla illalla. Aamulla sitten kun olin alkamassa jotain sen kanssa räpeltään niin huomasin että hetkinen nyt ei ole kaikki kunnossa.

Kännyn, "vasen ylänappi" (missä lukee puhelut) ei toimi, vaikka kuinka saatanasti painaa, joistikki toimii ainoastaa enään ylös ja vasemmalle mutta ei lainkaan oikealle tai alas(taas painan kuin saatanan lujaa vain), sitten näppäimet 1:stä 3:seen eivät toimi. Myös virtanappula ei anna sammuttaa puhelinta mutta antaa sen laittaa päälle. Kaikki on kokeilta, akku pois, simi pois, föönattukki on pölyjä ja imuroitu. on tiputettu hellästi lattialle on taputettu TEHTY KAIKKI!

Mikä vittu sitä luuria vaivaa? miten yhessä yössä noin voi käydä? Puhelimen päälle ei ole voinut yön aikana kusta vaikka lepakko tms!

Eikös takuu korvaa tämän? sitä takuu lappua en tietenkään kyllä löydä..=(

APUJA!

2. tItO

Tykkäykset:
    0
    Ei mene minun jakeluuni.Todella monella on ongelmia tämän luurin kanssa jos jonkinnäköistä tilattailua ymt. Itselläni ollut elokuusta 2005 luuri käytössä ja yhtäkään ongelmaa tai vaivaa ei ole esiintynyt. Todella kummallista.::D:D

3. Peltsi

Tykkäykset:
    0
    Mulla on ollut luuri jo kesäkuusta lähtien tämä on ensimmäin ongelma ja heti tulee isolla kädellä.. MIten voi puhelin mennä jumiin jos se on tuhannen kertaa ollut samassa paikassa yöllä.

4. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Jos et ole sattunut päivittämään vielä uusinta softaa, niin voithan koittaa vetästä sen sisään, josko auttaisi.

Muuten varmaan huoltokeikka...ja totta munassa takuu korvaa, jos et ole itse kerran luuria tuhonnut. Kyllä se takuu löytyy ilman kuittiakin.

Itselläkin on toiminut luuri viime kesästä lähtien moitteetta, kunnes itse päivitin sen pimeäksi ;)

5. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Minulla on saman tyylistä ongelmaa, mutta se on rajoittunut vain joystickiin, sekä kameranappiin(siinäkin häröä on tosi harvoin). Joten olen pärjännyt hyvin tuon vian kanssa. Tätä on jatkunut jo noin pari kuukautta, enkä ole viitsinyt vielä viedä puhelinta huoltoon, koska olen odotellut, että tuo vika tulisi ihan pysyväksi..

6. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hieman offtopicia, mutta itselle meinasi käydä W800i:n kanssa ohraisesti lomareissulla, kun olin biitsillä ottamassa kuvia ja tuli yllättäen hieman isompi roiskahdus aallokosta, jolloin luuri kastui melko lailla kunnolla - suolaveteen tietysti. Pari päivää oli muutama näppäin toimimattomassa tilassa, mutta aivan yllättäen ne alkoivat taas toimimaan eikä sen jälkeen ole ollut fyysisiä ongelmia. Taas oli uskomatonta tuuria luurin kanssa :)

Ja lukuunottamatta softan bugeja on ollut ainakin toistaiseksi muutoin ongelmaton puhelin. Toki koitan tämän hintaluokan luuria pitääkin hieman paremmin ja asiallisemmin kuin esim. tuota vanhaa Nokian 3210:iä. :)

7. halojaa

Tykkäykset:
    0
    Minulla ilmeni tänään TÄSMÄLLEEN samanlaiset ongelmat noiden näppäimien/joystickin kanssa. Nyt sitten ihmettelen että mihin tuon luurin voisi laittaa korjattavaksi...

8. Joni88

Tykkäykset:
    0
    Kaverilla oli omassa k750i:ssä samantyylinen ongelma. Aluksi toimi moittetta, yhtäkkiä alko näppäimet jumittaa. 4,5,6,7,8,9,0,* ja # napit ei toiminu. ja pysyväksy jäi. Vei maifonille huoltoon ja sieltä sanottiin että softassa vikaa. itse epäilen tätä kun ajoivat uuden softan, toimi puhelin moitteetta päivän pari, mutta sitten sama viak uusiutui. Kaveri vei huoltoo ja siellä sitten laitettiin uusi näppäinpohja puhelimeen. nyt on toiminut hyvin jo yli 3kk.

9. Laza

Tykkäykset:
    2
    Ihme juttuja nuo hullot tekevät...eiköhän tuo kuulosta tosiaan vaan ihan kosketushäiriöltä tai fyysiseltä näppäimistövialta vaan. Luulis menevän takuuseen heittämällä.

10. jossu

Tykkäykset:
    0
    eipä munkaan luurissa se joystikki toimi.. siis välillä se toimii ja välillä ei tee yhtään mitään.. mulla oli vähä samanlainen tilanne ku sulla Peltsi mut känny oli vaan taskussa ja sit ku otin sen sieltä ei enää tapahtunu mitään.. sit noi näppäinvalot pitää jotai omaa kivaa.. yhtäkkiä ku kirjotan viestii tai jotai ni valot sammuu ja sit usein yöllä ku on känny lähel päätä.. herään siihen ku valot syttyy mut sillon ku ne tollain syttyy se on vaan noi numerot 4-6.. ja muut on pimeenä.. mikä hemmetti näitä puhelimia vaivaa?

11. jossu

Tykkäykset:
    0
    niih.. ku tääl ny on kaikenlaista juttuu näist k750i:n tilttaamisist ja näistä.. enpä löytäny mistää vastausta.. mä otin SE:n nettisivuilta sen päivitysohjelman.. ja laitoin kännyyn uusimman softaversion.. sit ku olin saanu sen valmiiks.. noudatin niitä ohjeita ihan täysin.. nyt puhelin on kokonaan englannin kielinen.. mikä piru tätä mun luurii vaivaa? mikä tähän auttas? huollos on ollu monia kertoja.. sitä mä vaan ihmettelen ku kaveri teki saman ja se toimi ihan niinku pitiki mut mun ei.. mitä mä teen tän kans?

12. Switch Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 + Saunalahti + MLK Nopsa
    Tuohon joystickin toimimiseen auttaa uusimman päivityksen asentaminen. Itsellänikään se ei toiminut ja välillä sai painaa sitä joystickia niin että oikein pahalta tuntui puhelimen puolesta. Softapäivityksen jälkeen ei enää ole ollut ongelmia.

Jossu, kokeile asettaa itse puhelimen kieleksi suomi, eli mene Valikko -> Asetukset -> Yleiset (välilehti) -> Kieli -> Puhelimen kieli. Löytyykö tuolta suomea?

- - - -

K750i oli ensimmäinen Sony Ericssonin puhelin, jonka ostin. Missään muussa puhelimessa ei ole ollut näin paljon vikaa, ja kuitenkin monia Samsungin, Motorolan ja Nokian puhelimia olen käyttänyt. Saa nähdä jääkö viimeiseksi SE:n puhelimeksi, jonka ostan. Varsinkin jos markkinoilla on sitten seuraavaa puhelinta ostaessani vähänkään kiinnostava toisen valmistajan puhelin, niin voi olla että joudun kääntymään siihen.

13. Jp-

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei P9
    Minulla oli myös omassa k750i:ssä joystickvika. Sain monesti selata listaa vain toiseen suuntaan, koska tikku ei ottanut toiseen suuntaan. Vein puhelimen takuuhuoltoon ja uuden softapäivityksen jälkeen ei onglemaa esiintynyt enään lainkaan.

14. jossu

Tykkäykset:
    0
    Switch: nii mä teinki.. mut ku siel valikos ei oo mitää muuta ku englanti.. muuten hyvä..

15. Fikku

Tykkäykset:
    0
    Todennäköisesti kaikilla on ongelmia sony erkin kanssa ne on heikkoja.
    Mun K500i hajos 2 viikossa eikä takuu korvannu jonku takii!

16. samumanu Vieras

Asiahan ei ole näin, mulla ei minkäänlaisia onkelmia!(Koputan puuta..)

Jaa tämä viestiketju