1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

K750i Kuorien avaaminen

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja JonCc4, 1/4/06.

1. JonCc4

Tykkäykset:
    0
    Millä saan avattua puhelimen kuoret kun etukuoren ja näytön väliin on mennyt pölyä. Myöskään joikkari ei enää oikein toimi joten luulen että sekin kaipaa puhdistusta.

Saako tuon siis itse avattua vai pitääkö se viedä johonkin puhdistettavaksi?

2. Jarza

Tykkäykset:
    3
  3. ptp

Tykkäykset:
    0
    Miten saan sen näppäimistön päällä olevan muovijutun kiinni takaisin kun se oli liimattu jollain mustalla töhnällä niin millä liimalla se kannattaisi liimata ?? Mulla on pika epoksia ja teräsepoksia ja pienoismalli liimaa mutta en sitten tiedä kannattaako epoksilla liimata jos tarttuu liian vahvasti kiinni vai ?? mitä mieltä ootte

4. klade

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N95 8GB
    Ainakin mulla joskus, kun kikkailin pikaliiman kanssa jotain puhelimen etukuorta kasaan liimaillessa, niin heitti johonkin ihme huuruun koko näytön, jota oli hyvin ärsyttävä rapsutella pois siitä. Tiedä vaikka aine olisi kussut, mutta tälläinen muistikuva olisi.

E. Siis en liimannut mitään näytön lähellä olevaa osaa, jotain kuoren aivan alareunan osia, joiden kanssa näytöllä ei ollut mitään tekemistä.

Jaa tämä viestiketju