1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

K750i ja SIM

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Dakota, 15/3/06.

1. Dakota

Tykkäykset:
    0
    Kertookas nyt viisaammat, että kuinka mä saan tähän uutukaiseen vaihdettua SIM kortin?? SIMmin laittaminen uudekseltaanhan sujui kuin tanssi mut nyt se pitäis saada pois!!!!

edit: Unohtakaa koko juttu!! Sain kortin pois ja uuden tilalle mutta onhan osattu tehdä asia vaikeeks?!?

2. taaviankka

Tykkäykset:
    0
    En ymmärrä miten siitä saa vaikeeta. Ettet vaan ois yksinkertanen?

3. Dakota

Tykkäykset:
    0
    Voin olla yksinkertainen, sitä en kiellä mutta olin kai liian tottunut nokialaisten systeemiin, jossa "korttiteline" kääntyy ylöspäin.
    Mutta kuten jo sanoin, niin sain lopulta (todennäköisesti säkällä) kortin vaihdettua.

4. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ehkä siksi, että SIM-korttia ei tulisi joutua taivuttamaan poistettaessa lukijasta. Tämä on toteutettu huonosti mm. SonyEricsson laitteissa. Lisäksi ne kiinnityskynnet tekevät ikäviä naarmuja SIM-kortin (muovi)pintaan. Ottaisivat oppia vaikka Nokian ratkaisuista.

5. Switch Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 + Saunalahti + MLK Nopsa
    Itse olen aina ottanut SIM-kortin pois pinseteillä tästä K750i:stä. Ei ainakaan näillä sormilla onnistu ilman apuvälineitä. ;)

Miten muuten sait Dakota pois sen?

6. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Voi Elämä mitä ongelmia! Ei se nyt NIIN vaikeaa ole ottaa pois että pitää ihan Foorumille siitä kirjoittaa!

7. Dakota

Tykkäykset:
    0
    Paperiliittimestä oikaistulla rautalangalla nostin kortin nurkan ylös ja samalla työnsin peukalolla korttia. Toivottavasti ei tartte kovin usein tehdä... Tuntui vähän turhan väkivaltaiselta puhelinta ja korttia kohtaan :0)

8. Dakota

Tykkäykset:
    0
    Anteeks, mä tiennytkään, että tänne on olemassa jotkin kriteerit mistä saa kirjottaa ja mistä ei.

9. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    No joo mutta toi sama juttu on ollut jo iät ja ajat SE:llä eikä se ole mielestäni ollut edes mainitsemisen arvoinen, siksi ihmettelin kun riittää juttua.
    Mulla ei ole koskaan ollut ongelmaa kortin irroittamisessa, kynsi kulman alle ja liu'utus pois - ei ole vaikeeta :)
    Kaverilla on joku nokian 2625252 luuri missä on luukku mihin kortti työnnetään ja harmittelee että lukitus ei toimi ja pitää siinä jotain paperinpalaa painamassa, eipä ole sitä ongelmaa ...

Jaa tämä viestiketju