1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

K700i kameran paskuus!

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Nate|WeBB, 20/12/04.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Nate|WeBB

Tykkäykset:
    0
    Mikä helvetti siinä oikein on, kun otan kuvan niin se on yhtä pikkelimössöä. Nokian 3650 kamerakin on parempi. Se on sentään hyvä viellä. Mutta SE n kameran kuvat ovat täyttä paskaa!
    Mitkä asetukset pitäisi vaihtaa että saisin parannetuksi sen?[/img]

2. maekioe

Tykkäykset:
    0
    Siis odotatko tuolta sitten digikameran veroisia kuvia? Valaistus ratkaisee todella paljon, millaista valo on ja niin edelleen.

Omasta mielestäni tuolla saa hyviä kuvia_kunnon_valaistuksessa, hieman heikommassakin tulee hyviä kuvia.

______

Avaa kamera, sieltä asetuksiin ja valitset parhaimman laadun käyttöön, jollei se vielä ole. Jos on, niin paranna kuvan kohteesi valaistusta.

Jos haluat hyviä kuvia, osta digikamera.

______

Ai niin, muistutukseksi: http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=31065&postdays=0&postorder=asc&start=340

3. Guest Vieras

Turhaa "osta digikamera!"-lässytystä, kysyjähän vertasi kameraa 3650:aan.

Itse olin hyvin pettynyt K500i:n kameraan, tähdätessä näytti ihan hyvältä mutta tallennuksen jälkeen ihan tilkkutäkkiä. Taitaa olla sama K700i:ssä. Kyllä tämän 6600:n kamera on ihan eri planeetalta.

Niin ja vastaus, mikään ei auta. Harvoin on 1000w halogeenilamppukaan matkassa kun näkee jotain jännää.

4. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Itsellä on juuri päinvastaiset kokemukset. 3650 kamera ei ollut kovin vakuuttava vrt. K700i

5. Fujitsu

Tykkäykset:
    0
    Et pystyisi laittaa jotain K700i kuvaa näytille johonkin?

6. McTom™

McTom™ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Samaa mieltä. Edelllinen puhelimeni oli 6600 ja nyt k700i. En tietenkään odottanut digikameran kuvanlaatua, mutta olin todella pettynyt kun ensimmäistä kertaa testasin. Kuitenkin kyseistä mallia mainostetaan puhelimena joka on yhtä paljon kamera!

No toisaalta empä käyttäisi kyseisen mallin kameraa vaikka olisikin 6600:n tasoa, nimittäin suljinääni on sen verta kova ja kauhea, ettei kehtaa ihmisten ilmoilla räpsiä kuvia ;(

7. Nate|WeBB

Tykkäykset:
    0
    Pystyykö tänne laittaan sen kuvia ilman että tarvis uppia?

Mutta sen verran sen kameran paskuudesta että kun 3650 kuvan siirtää tietokoneelle niin siinä ei ole mitään huonoa. Sen kuva on vastaava melkein kuin jonkun über halppis digikameran, ainoastaan pienemmässä koossa. Mutta jos siirrän K700 kuvan niin se on täynnä jotain pisteitä.
    Ja sama valaistus on.

8. Hardy

Tykkäykset:
    0
    olen just ostamassa uutta kännyy ja nyt kaikki haukkuu k700i:n kameran pystyyn... mulla on kaks vaihtoehtoo k700i ja 6600 onko totta että 6600 kamera ois muka parempi?

9. JiPRA

JiPRA

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Milloin mikäkin
    Kaikkia joita kiinnostaa SE K700i:llä otetut kuvat, menkää osoitteeseen:
    http://koti.mbnet.fi/jibra

Sieltä lötyy minun itse ottamia kuvia kyseisellä puhelimella... Sekä yksi video klippi...

10. sensei

Tykkäykset:
    0
    Ei voi ymmärtää kuka ostaa minkään puhelimen kameran perusteella. Kuvat näyttää siltä siltä, että ne on pullonpohjan läpi otettu ja paintilla käpistelty. Tämä siis kaikissa kamerapuhelimissa.

11. Lingoon

Tykkäykset:
    0
    Itse olen ostamassa näinä päivinä uutta puhelinta, ja todennäköisesti nimenomaan sellaisen josta löytyy myös kamera. Tällä hetkellä olen kahden SE:n mallin välillä - T630 vai K500i.

Mulla ei ole aikomustakaan siirrellä satunnaisia kuvia tietokoneelle (digikamerat ovat sitä varten), vaan kuvia tarkastellaan PELKÄSTÄÄN puhelimen näytöltä. Joko MMS-viestinä tai muuten vaan. Olenko ihan hakoteillä, kun luulen että T630:n CIF-kamera on tähän tarkoitukseen parempi vaihtoehto kuin uudet ja mukamas paremmat VGA-kamerat? Mitä suuremman määrän pikseleitä (= VGA-kamera) puhelin joutuu tiivistämään omalle näytölleen, sitä suttuisempi lopputulos voi olla. Vai?

12. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mielestäni olet hakoteillä. Vga-kamera on parempi kuin Cif. Yleensä kun kuvia pienentää niin kuvakin paranee, esim. näytöllä.

13. Guest Vieras

Mutta kyllä minä silti osaan arvostaa kameraa jonka kuvasta saa jotain selvää.

14. flamingo

Tykkäykset:
    0
    Näin ei ole missään tapauksessa. VGA-kamerassa on parempi resoluutio, eli se ottaa kuvaamastasi kohteesta enemmän tietoa talteen kuin CIF-kamera. Jos kuvaat esim. autoa, niin VGA-kamera tallentaa samaisesta autosta suhteellisesti enemmän informaatiota kuvamuotoon kuin CIF-kamera.

15. Lingoon

Tykkäykset:
    0
    Joo, olen kyllä tietoinen näistä asioista. Ajattelin vaan että vaikuttaahan se näyttökin asiaan, mutta olkoon.

Kävin äsken ostamassa itselleni T630:n, ja olen ehdottomasti tyytyväinen. Paljon paremman tuntuinen kädessä kuin K500i, ja kameraa testattuani en kyllä keksi mitään syytä miksi tarvisin ns. parempilaatuisen kameraluurin. Arvosana: *****

Anteeksi OT.

16. halojaa

Tykkäykset:
    0
    Tuosta K500i:n kamerasta vielä:

Ite käytän pientä resoluutiota, 160x120 tai 320x240 ja kuvanlaatuna tarkkaa kun haluan katsella kuvia puhelimen näytöltä.

Kaapelia tai IR-systeemejä en ole jaksanut vielä hankkia joten kuvanlaadusta koneella en tiedä mitään.

Mut näyttö on hyvä, ja videokuvauskin onnistuu kunhan pitää käden vakaana ja tekee rauhallisia liikkeitä. Kun vertasin K500i ja N3220 videokuvaa keskenään, niin kyllä K500i vei voiton. Äänentoistokin on aivan omaa luokkaansa. Videot otettu samassa valossa samasta tilanteesta.

17. aprilia_R

Tykkäykset:
    0
    Helppoa ja mukavaa vaihtaa parempaan eli S700i malliin.

18. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Eiköhän tämä ketju ole tiensä päässä. Otsikosta on hieman eksytty. Uusia kameran ominaisuuksia käsitteleviä ketjuja voi tarvittaessa perustaa.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju