1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

k700i ja Usb cable dcu-11

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja TiinaPiina, 28/12/04.

1. TiinaPiina

Tykkäykset:
    0
    Voisiko joku ihana ihminen selkokielellä kertoa minulle kuinka saan nämä kaksilaiteetta ja tietokoneeni toimimaan yhdessä. Ajurit on laitettu, mutta kone ei löydä puhelinta. Olen neuvoton. Kittos jo etukäteen...

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Noiden antamiesi tietojen perusteella on aika vaikea sanoa ongelmasta mitään. Foorumilla on useilla ollut samankaltaisia, jotka ovat kertomusten mukaan johtuneet miloin vääristä ajureista tai epäsopivasta emolevystä. Useimmat ovat ratkaisseet ongelman siten, että ovat ostaneet muutaman kympin BT-donglen ja homma on tominut sen jälkeen ongelmitta.

3. JiPRA

JiPRA

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Milloin mikäkin
    Joo, itse suosittelen todella lämpimästi D-Linkin DBT-120 BT Adabteria joka toimii itsellä paremmin kuin loistavasti K700i:ssä.
    Tilasin kyseisen tötsön Verkkokauppa.COM:ista jossa se maksoi 31,90€

4. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Vaihdappa JiRPA tuo sinun avartisi heti vähän sivistyneempään. Ei tämä mikään erotiikka foorumi ole.

5. Rosa-88

Tykkäykset:
    0
    sama ongelma

mä en vaan yksinkertaisesti tajuu miks ei tää Cable DCU-11 toimi mun puhelimen K700i ja PC:n välillä (windows XP) mitä mun pitää tehä asentaa tolta K700i:n mukana tulevalta CD:ltä joku juttu ja sit viel siitä sen hemmetin letkun mukana tulevalta CD:ltä joku toinenki jutska häh ja sonyericssonin kotisivuilla lukee et "helppokäyttöinen ja nopea" kaikkee kans ...

6. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Lataa tuolta uudet ajurit ja asenna ne koneeseen. Tuolta voi myös lukaista UKK-osion jossa joitakin vinkkejä.

7. TiinaPiina

Tykkäykset:
    0
    hmm...

Sain tämän nämä laitteet toimimaan kerran, mutta uudelleen en ole saanut niitä pelaamaan? Tämä on hurjan outoa. Se toimii, mutta sitten ei. Kellään kokemusta tälläisestä? Kiitos edellistä vastuksista... :)

Jaa tämä viestiketju