1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

K700i bluetooth....

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Veijari, 23/9/05.

1. Veijari

Tykkäykset:
    0
    Olen tos muutaman tunnin yrittäny värkätä ja onnistuu siirtämään kuvia puhelimest tietokoneelle bluetoothin kaut mut ei oikeen tunnu mikään auttavan....

Kyl se puhelin saa yhteyden muodostetuks, mut puhelimen mukana tulleist softist mikään ei löydä tai ei saa yhteyttä puhelimeen.

Bluetooth ei oo mikään sonyerkin oma ja tän takii se väittääkin et ei oo sopivaa "modeemia" asenettu, jotta vois siirtää mitään.

Oiskos tota varten tehty joku softa ihan erikseen et vois siirtää kuvia puhelimest koneel, vai ooks mä vaan niin paska etten osaa. :)

Ainiini kyl mä puhelimest sain numerot ja yhteystiedot synkratuks muutaman tunnin tappelun jälkeen. Et kyl jotain sentään oon saanu aikaseks. :)

2. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Ite käytän Floats mobile agent ohjelmaa. Sillä onnistuu helposti kuvien ym. siirtely. Määrittää sinne vain oikein bluetooth osoitteen niin pitäisi lähteä pelittämään heti. Bluetooth osoitteen voi tarkistaa ainakin Windows XP SP2 ohjauspaneeli-->bluetooh-laitteet-->K700i-->ominaisuudet ja osoite.

3. Veijari

Tykkäykset:
    0
    Toimii!!!

Kiitoksii!! Se toimis oikeen hyvin ja näytti vähän muitakin tietoja mitä ei tavallisesti nää...

Suosittelen!

Jaa tämä viestiketju