1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

K700i bluetooth ongelma!

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Nokse, 29/4/05.

1. Nokse

Tykkäykset:
    0
    Siis minulla olisi sellainen ongelma, että kun tuollaisen prodigin usb-bluetooth palikan asettaa tuohon usb kohtaan koneessa ja laittaa asennus cd- sisään ja sitten alkaa automaattinen asennus, mutta siihen tulee tuollainen teksti: Do you want comletely remove the selected application and all of its components?

Kun laittaa tuohon OK ja ohjelma käskee minun käynnistämään kokeen uudelleen. Uudelleen käynnistyksen jälkeen kun alkaa asentaa bluetoothia, mutta tuo sama ilmoitus tulee edelleenki, eli mitä pitäisi tehdä?

2. Rooivalk

Tykkäykset:
    17
    Moro.

Minulla on sama luuri ja sama dongle. En muista, että olisi tullut tuollaista ilmoitusta asennusvaiheessa, mutta kokeile laittaa vastaukseksi ei. Ettei olisi koneessa jo valmiiksi joku BT-softa asennettuna. Kokeile myös ilman softaa, josko bt-palikka toimisi "neitseellisesti" :)

Tukeehan CD-asemasi tuommoisia pieniä CD-levyjä...?

3. Nokse

Tykkäykset:
    0
    Vastaukseksi käy vain OK tai peruuta, mutta jos laittaa peruuta,niin ei tapahdu mitään.

Siis asensin jo kerran tämän bluetoothin mutta sitten tuli jotain häikkää,kun painoin siitä bluesoleil ohjelmasta exit. Siis pitäisi jotenkin saada poistettua koko bluetooth koneelta, mutta ei ole onnistunut.. Mistä xp:ssä näki nuo portit, että ovatko ne käytössä vai varattu ym.?

Ja tuo asema siis tukee pieniä cd-levyjä, kun kerran onnistuneesti toimi tämä bluetoot aiemmin...

4. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Jos XP:ssä on SP2, niin sen omilla ajureilla pitäis toimia Bluetooth-donglet.

Jaa tämä viestiketju