1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

K700 miinukset

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Lutsi, 15/3/05.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Lutsi

Tykkäykset:
    0
    mitä huonoja puolia puhelimessa teidän mielestä on ja minkä lainen sanakirja sonyericssonissa on yleensäkki

2. JiPRA

JiPRA

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Milloin mikäkin
    Ite voisin antaa miinusta tuosta kameran laukaisin äänestä, jota ei saa kytkettyä pois. Alkaa tympäsemään ajan mittaan :p Sitten aika lyhyt akun kesto jos puhelimen virransäätö ominaisuudet pitää "automaattisena", jolloin luurin akku kestää noin 2 päivää "normaalissa" käytössä... Tuokin on niin yksilöllistä.
    Pieni miinus natisevasta takakannesta, jonka saa kuitenkin korjatuksi pistämällä paperin palan takakannen ja akun väliin.
    Huonoksi puoleksi lukisin myös sen, kun kännykällä otettuja kuvia ei voi siirtää kaikkia yhtä aikaa toiseen laitteeseen. Tämäkään ei ole suuri ongelma jos kuvat siirtää tietokoneelle bluetooth palikalla ja Dateimanager ohjelmalla, jolla kuvat pystyy siirtämään kerralla.
    Viimenen huono puoli siitä ettei luurin ottamia kuvia pysty suurentamaan, muutoin kuin jos muokkaa kuvaa, ja silloin kuva suurenee liikaa.
    Siinäpä nuo miinukset sitten olikin omalta osalta.

Softa bugeja ei SEissä juurikaan ole havaittavissa... Ennustavasta tekstinsyötöstä en osaa sanoa, kun en itse sitä käytä...

3. Spede1

Tykkäykset:
    0
    Itse pitäisin huonona puolena sitä että kalenteriin talletetut tapaamisajat muuttuvat aina aikavyöhykettä muuttaessa. Ei hyvä.

4. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
  5. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Minusta näppäimet ovat liian lähellä toisiaan. Välillä tulee vahingopainalluksia. Ja vähän häirittee toi takakannen natiseminen. Eipä muita miinuksia, jotka minun käyttöäni haittaisivat.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju