1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

K700 häikkä vai verkkovika?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Poutsu, 12/8/04.

1. Poutsu

Tykkäykset:
    0
    Eli kun vastaan tai aloitan soiton ei aluksi kuulu pariin sekuntiin mitään. Linja aukeaa vasta parin "haloo haloon " jälkeen. Outo juttu. Kenelläkään vastaavaa ?

2. juse1

Tykkäykset:
    0
    Lienee Ericsonien ominaisuus? Ainakin itselläni k700 tekee samaa ja kaverin t300 kanssa. Eli kun heti sanoo vaikka "moi", niin toinen ei sitä kuule.

3. Jermu_Mureke

Tykkäykset:
    0
    Hmm, mielestäni mallit T610 ja P900 ovat sangen vapaita tuosta vaivasta. Tai sitten viive on niin lyhyt, ettei se ehdi häiritä.

Joskus vuonna "2 jälkeen perse" oli Philips Fizz-puhelimella pidettävä piiiitkä viive "vihreän luurin" painamisen ja höpöttämisen alkamisen välillä. Se oli reilusti kaksi-kolme sekuntia. Kaksi sekuntia ei ehkä kuulosta pitkältä ajalta, mutta useimmiten ihmiset vastaavat puhelimeen siten, että "vihreää luuria" painetaan puhelimen jo ollessa matkalla korvalle niin, että puhelimen olisi syytä olla täydessä "taisteluvalmiudessa" jokseenkin samoin tein napin painamisen jälkeen.

Verkkovika tuo ei liene. Verkon ominaisuuksista riippuu, miten nopeasti puhelu kytkeytyy, eli kuinka äkkiä toisessa päässa "lankaa" alkaa soida. Tässä on merkittäviä eroja eri operaattorien välillä (esimerkiksi Elisa vs. Sonera), mutta itse puhelinkoneella ei tähän ole vaikutusta.

4. dad

Tykkäykset:
    3
    Mulla on sama juttu t630:n kanssa alussa todella häiritsevää kun sai aina itse vastata 2 kertaa. Nykyään melkein joka kerta muistaa pitää 1 sec. tauon ennen haloota.

5. Omena

Tykkäykset:
    0
    Hmm... ei mulla ainakaa tommosta ongelmaa ole.

6. mpee

Tykkäykset:
    0
    Minulla myös on sama ongelma. Todella ärsyttävä! Toivottavasti korjattu uudessa ohjelmaversiossa..

Jaa tämä viestiketju