1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

K610i tai z230...vai kenties jotain siltä väliltä?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja RedSpot, 7/12/06.

1. RedSpot

Tykkäykset:
    0
    Mietin kauan kumman ottaisin, joko SE K610i tai Samsungin SGH-Z230. Aluksi molempien kiehtova punainen väri herätti mielenkiintoa. Sitten alkoi ominaisuuksien punnitseminen. Ja nyt pitkien pohdintojen jälkeen jostain syystä päädyin tähän Samsungin simpukkapuhelimeen ja on nyt tilauksessa. Hyviä ja huonoja puolia oli molemmilla, joita en rupea listaamaan tässä, ellei joku sitä toivo. Ja minun tiedot perustuvat lähinnä specseihin.

En voi sanoa, että olen varma valinnastani. Eniten minua jäi vielä askarruttamaan hintaero. K610i:ssä on 2 mpix kamera ja z230:ssa 1,3 mpix. Tämä oli yksi kova kriteeri puhelimessa. K610i:ssä tuntui olevan vielä jotenkin paremmat musiikin kuuntelu ominaisuudet. Isoja hintaa määrääviä ominaisuuksia oli vielä muitakin, mutta ei nyt tule mieleen. Ja hinta tosiaan ihmetyttää. SE on arvioltaan hintaluokkaa 270€ ja Samsung 320€.

Joten: Tietääkö joku mistä tämä hintaero tulee? Itse luotin nyt siihen "Hinta vastaa laatua" -toteamukseen. Vai onko Samsung yleisesti hieman hintavampi kuin SE. Sitten kun puhelin on ollut kourassa pienen tovin, voin kertoa palautetta. Tällä foorumilla z230:sta ei ollut käyttäjien mielipiteitä, mutta K610i:stä oli ja ne olivat positiivisia. Mitä muita vastaavia hinta-/laatu-/kokoluokkaisia puhelimia olisitte ehdottanut? Ja tosiaan minun kohdalla kompakti koko oli erittäin tärkeä asia.

Ja kerrottehan mielipiteitänne näistä kahdesta puhelimesta vain, jos olette itse käyttäneet niitä. :)

2. memasa

memasa

Tykkäykset:
    0
    Vastaukseni ketjusta "Mikä puhelin kannattaa ostaa?"

3. RedSpot

Tykkäykset:
    0
    Lisäyksenä ensimmäiseen viestiin, että isona miinuksena Samsungilla on akun kestävyys. Valmiusaikana ilmoitetaan 230 tuntia.

Se on törkeän paljon pienempi kuin SE:llä. Toivottavasti Samsungin positiiviset puolet kompensoivat huonot puolet.

4. Imperial

Imperial

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Samsungit nyt tuntuvat olevan pahasti ylihinnoiteltuja lähes poikkeuksetta. Mitä järkeä ostaa juuri markkinoille tullut Samsung? Juuri niin, ei mitään. Odottaa vaikka puolisen vuotta niin hinnat laskevat ties kuinka paljon (en sillä, etteikö muilla merkeillä näin olisi, mutta tuo koreanihme aivan oma lukunsa).

Jaa tämä viestiketju