1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

K610i Sammuilee itsestään..?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Differ, 19/6/07.

1. Differ

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia C6
    Osaisiko kukaan sanoa missä vika kun minun K610i puhelimen on alkanut sammuileen itsestään vaikka akku on täynnä. Elikkä esim. taskussa olessaan puhelin on yhtäkkiä sammunut. Vika ilmeni sen jälkeen kun asensin muutaman sovelluksen. Onko kellään vastaavia kokemuksia ja korjaus ehdotuksia..?

Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille.

2. Jarg

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
  3. Differ

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia C6
    Eipä ollut minun puhelimessa kyse tuosta. Tuo kertomani sammuilu on nyt yhtäkkiä lakannut. :D Poistin kylläkin joitakin - ilmaisia - asentamiani sovelluksia, joten syy saattoi olla juuri jossakin näistä sovelluksesta. Kiitos kuitenkin vinkistä..

4. Jarg

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    Ok. No siinä tapauksessa luulisi olevan helppoa haarukoida vähän sitä rikkinäistä sovellusta esim. asentamalla niitä yksi kerrallaan uudelleen. Jossain sovelluksessahan voi olla vaikka joku "auto-off" -ominaisuus, joka kääntää puhelimen päältä ihan tarkoituksella.

5. Hombre

Tykkäykset:
    0
    mulla oli sama homma K750i kanssa,softia en ollut asennellut. Ja yhdessä vaiheessa vaikutti että sammuilu oli loppunut mutta vein kumminkin huoltoon ja takuun piikkiin,ei siinä mitään häviä.

Jaa tämä viestiketju