1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

k500i saatavuus

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja ThomasJ, 19/6/05.

1. ThomasJ

Tykkäykset:
    0
    Mahtaakohan kyseistä puhelinta saada enää mistään uutena?

2. janio89

Tykkäykset:
    0
    Eikö sitä muka saisi enää? Kävin kysymässä gigantissa tuota perjantaina ja sanoivat että ne ovat loppu ja tilaus lähdössä, mutta vasta maanantaina. Joten ti-ke-päivä olisin k500i uusi omistaja. Niin ja onhan niitä monissa verkkokaupoissakin ainakin vielä. Täältä puhelinkioskista näytti poistuneen, olisiko ollut perjantaina...

3. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Näytti tota olevan monissa kivijalkakaupoissa, kun kiertelin. Eiks toi 508i oo ihan yhtä hyvä (ellei parempi?)...hintahan on lähes sama.

4. Penguin

Penguin

Tykkäykset:
    0
    Tukku, jota me käytämme, ilmoittaa, että K500i on loppu eikä sitä ole enää tulossakaan. K508i-puhelin on itse asiassa muutaman kympin edullisempi kuin tuo K500i.

5. ThomasJ

Tykkäykset:
    0
    Ainakin useimmista verkkokaupoista on loppu ja myös mm. saksalaisista verkkokaupoista(osasta), mutta onnekseni tämän aamun lehdessä markantalo ilmoitti myyvänsä k500i-mallia hintaan 139euroa.Kivijalkakaupoista on loppu ja gigantista ilmoittivat että ei enää tilata ja on loppu.k508i ei ole mielestäni niin hieno.

6. janio89

Tykkäykset:
    0
    No prkl jos tollai on päässyt käymään, meinaan k500i on mun mielestä hienompi kuin k508i. Mut voihan olla et gigantti hankkii puhelimensa jostain muusta tukusta...

edit: ThomasJ näytti juuri samalla hetkellä kirjoittaneen vastauksen ja saman mielipiteen kuin minä...

7. janio89

Tykkäykset:
    0
    Kävin tänään myllyssä ja minusta tuli uusi k500i omistaja. Viidestä matkapuhelinliikkeistä yhdessä sitä oli. Osa muista liikkeista sanoi että, puhelinta on ollut muttei ole enää. Prismasta en käynyt edes katsomassa

8. ThomasJ

Tykkäykset:
    0
    Onnea! Teit hyvän päätöksen ja harvinaisen löydön! Mikä oli puhelimen väri ja oliko molempaa väritystä vielä saatavilla?

9. janio89

Tykkäykset:
    0
    Molempia värejä oli vielä ilmeisesti, mutta valitsin sinisen koska se näyttää "eksoottisemmalta" ja tuota hopeaa on saanut katsella vanhassa puhelimessa.

10. Dunia

Tykkäykset:
    0
    hmm kyllä maifonissa oli ainakin k500i:tä

Mutta kyllä ite pidän enemmä tuosta K508i:stä

11. ThomasJ

Tykkäykset:
    0
    No siinähän kävi niin kun astelin tänään markantaloon heti kun ovet aukenivat että kun lehti-ilmoitukset pitää tehdä keskiviikkoona mennessä niin keskiviikkona oli myyty viimeiset k500i-puhelimet mutta k08i oli samaan hintaan 139, joten ostin sen, mustana.VAIKUTTAA AIVAN LOISTAVALTA!

12. cu

Tykkäykset:
    0
    Kyllä ainakin lauantaina sai jyväskylän markantalosta hintaan 139. Tänään olen itse menossa tuota luuria ostamaan. Saa nyt nähä että onko sitä vielä jäljellä.

13. SE k500i

Tykkäykset:
    0
    Eilen ostin Jyväskylän markantalosta (se mikä on kävelykadun lähellä) ton kyseisen SE k500i.......kyllä siellä niitä on vielä....

14. Fikku

Tykkäykset:
    0
    Joo.. Mekin ostettiin K500i minulle alennusmyynnistä markantalosta.. Ja pitäisi siellä vieläki olla.. Ei niitä saa mäkitorpista eikä päämiehistä.. Ainakaan täältä päin.. Markantalost löytyy vissii ainoot.. Lukuun ottamatta jotain yhen ihmisen yksityisii yrityksii.. Tää pelaa ihan hyvin vaikka on alennus myynnist.. K500i maksaa uutena 179 - 189 €.. Tarjous... Seki oli voimas vaan koko toukokuun..

Jaa tämä viestiketju