1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

K500i joystick!

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja carbonized, 10/11/05.

1. carbonized

Tykkäykset:
    0
    puhelin on alle vuodenvanha ja joystick ei pelaa kyllä miltei ollenkaan enään... saa painaa oikeen voimalla että välillä menee minne haluaa. Joskus saattaa pelittää aivan oikein! Outoa. Missähän on vika? kait se täytyy sitten lähettää korjattavaksi :/

2. lapa86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE W800i
    minulla oli sama vika. vein huoltoon sen noin 2,5viikkoa sitten, eikä ole vielä tullut huollosta. Kannattaa viedä huoltoon ennen ku takuu menee umpeen!

3. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    Mulla kun oli K500i käytössä teki joikkari parin viikon käytön jälkeen ihan samaa, sai painaa kyyneleet silmissä että suotu ottamaan alas komennon se jogi. Vein huoltoon niin vaihto antennin, jogin ja näytön. :p Olivat jättäneet kilon pölyä kuoren ja näytön väliin joten lähetin takas, olivat vaihtaneet kuoret ja päivittäneet softan. :D SE:n huoltomiehet ei säästele, ainakaan tässä tapauksessa. Eli minäkin suosittelen huoltoon lähettämistä.

4. lapa86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE W800i
    hedgehog: Kauanko sinulla kesti että sait puhelimen huollosta? Minulla ollut jo kohta 3viikkoa ja alkaa pikkuhiljaa menemään hermot..

5. Saende

Tykkäykset:
    0
    Joo SE:n huollosta kun on kyse niin kolme viikkoa on ihan normaali aika! Itsellä oli w800i reilu kolme viikkoa huollossa just tuon joystikki vian takia, kuulemma SE:ssä ollu enemmänkin tuota vikaa

6. crz

Tykkäykset:
    0
    Ittellä ainaki autto, ko ei kanssa meinannu millään liikkua mihinkään, kun otin kuoret irti ja puhaltelin voimakkaasti ja vääntelin sitä tattia rajusti. Ens kerralla täytyy antaa paineilmaa jos tulee vielä ongelmia. On siis nyt ainakin pari päivää toiminut moitteettomasti se.

7. lapa86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE W800i
    Otit kuoret irti? Miten ne saa irti käyttämättä väkivaltaa? ei ainakaa minulla ole onnistunut...

8. crz

Tykkäykset:
    0
    Ottaa ensin takakuoren irti. Siellä sivuilla on sitten ne kaksi klipsua mitkä pitää etukuoren sivuilta kiinni, vääntää ne ruuvi meisselillä auki ja työntää etukuortapäin niin etukuori pullistuu sivuilta, kun ne klipsut on pois paikoilta. Sitten siihe latausreijän yläpuolella olevaan pieneen rakoon lykkää vaikka puukon nirkon ja vääntää puukko alaspäin niin kuori napsahtaa auki alapäästä ja sitten vain työntää kuorta hieman eteenpäin(ylöspäin) niin kuori irtoaa yläpäästä. Eli voimaa ei tarvittu kuin niissä kuoren sivuklipsuissa.

EDIT: Ittellä on kyllä K508i, mutta toimii tuo homma K500i:säkin, koska ne oli K500i ohjeet mistä katsoin( ei käyttöopas). Google on aika hyvä näissä asioissa.

9. Higher

Tykkäykset:
    0
    Itsellä reilun vuoden ollut K500i käytössä eikä ole mitään ongelmaa ollut "joikkarin" kanssa.
    Ainut mikä luurissa ärsyttää on kun joku soittaa ja vastaan, niin 1-2s. en kuule mitään > ko.ajan odotus ja sitten kuuluu.

10. lapa86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE W800i
    Minulla sama vika. Saa nähdä paraneeko tuo softapäivityksessä, oottelen vaan puhelimen tuloa huollosta.. Laitoin sen 25pvä 10 eikä ole vieläkään tullut!!

11. maikol

Tykkäykset:
    0
    mulla vuoden vanha k500i ja joskus harvoin se joikari jökkii ja tuntuu todella niinku siellä olis jotain kökköö välissä....vois putsata.muille soittaessa alkaa hälyttään melkein heti mut yhelle kaverille kun soittaa nii kestää aina vaikka kuinka kauan ennenkö alkaa tuuttaamaan,johtuuko sit kaverin samsungista vai sen liittymästä(ennen oli rätinälinja mut miks käks se ny sit muuttukaan?saunalahdeks?).

12. ristokor

Tykkäykset:
    0
    Sama juttu ja puhelin (k500i).

Kerran käyttänyt huollossa joystick vian takia ja pelasikin hyvin pari kuukautta, mutta taas on vikaa. Pölystäkö johtunee kun joskus toimii hyvin ja joskus ei.

SE:n huolto sanoi minulle kun kysyin, että etukuorta ei saa itse auki.

13. serg

Tykkäykset:
    0
    Higher
    lapa86

sama ongelma (1-2 sec viive) oli myös k700:n kanssa, firmwaren päivitys auttaa

14. lapa86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE W800i
    Päivittääkö ne nuo uusimmat päivitykset huollossa?

Jaa tämä viestiketju