1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

K500i ja Saunalahden GPRS/MMS asetukset

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Kerpeni, 15/12/04.

1. Kerpeni

Tykkäykset:
    0
    Oon tilannu SonyEricssonin nettipalvelusta gprs/mms asetukset saunalahdelle. Ne on ilmeisesti vanhat, kun ei wap pelaa. Eli käytössä on Saunalahti Ykkönen, voisiko joku kertoa mitkä gprs/mms asetukset toimivat? Oon kattonu saunalahden nettisivuilta asetukset, mutta niilläkään en saa toimimaan. Eli kun yritän yhdistää aloitussivulle niin puhelimessa lukee yhteyttä muodostetaan eikä siitä etene mihinkään.

2. walzu

Tykkäykset:
    0
    joo, sama vika oli. Otin yhteyttä asiakaspalveluun (jätin yhteydenottopyynnön Saunalahti-valikon kautta, kun ei soittamisella päässyt läpi) ja sieltä lähettivät toimivat asetukset.

3. Kerpeni

Tykkäykset:
    0
    Juu kiitoksia. Lähetin sinne yhteydenottopyynnön, eiköhän tää voitoks vielä käänny :)

4. Jamesi

Tykkäykset:
    0
    joo mul oli sama ongelma ja mä soitin sinne saunalahden asiakaspalveluun... siinä sit hetken aikaa pohdittiin sen kaverin kanssa ja päädyttii siihen et se lähetti mulle k700i:n asetukset(wap gprs ja mms) ja nyt rokittaa

Jaa tämä viestiketju