1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Käyttökokemuksia Nokia 7390

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja FinnishFreak, 28/12/06.

1. FinnishFreak

Tykkäykset:
    0
    Moi,

alkaako jo olemaan kyseisestä luurista käyttökokemuksia? + ja -?

2. Sisustaja68

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 7390,Elisa
    Toissapäivänä sain kyseisen puhelimen,akun latasin täyteen ja tänään jo rupes huutaa virtaa.Mitään ihmeempää en luurilla ole tehnyt,numeroita sinne laitellut ja radio vissiin 10 min ollu päällä,ei hyvä!Mielestäni tuo 3mpx kamera oli lievä pettymys minulle,odotin kyllä parempaa kuvanlaatua,kun vertaa 4mpx hp digikameraan (tärkein ostokriteeri minulle).Nokia ilmoitteli sähköpostitse kun asiaa kyselin muistikortista,että varmuudella toimii ainoastaan 1gt asti,asiaa selvitellään sielä kuulema.Lisäksi ihmetyttää,että mistään ei löydy tarvittavaa virussuojaa tähän malliin,F-Securen mukaan tukea tälle alustalle ei löydy Mobile Antiviruksesta,nokia käski tiedustella asiaa heiltä.

Vähän tota tekstarin lähetystä kans ihmettelin,tulee vaan teksti "viesti tallennettu" kun lähettää viestin.Sähköpostia taas lähettäessä tulee "viesti lähetetty".Ääni 1 pykälää vaille täysillä eikä meinaa edes kuulla tekstarin saapumisääntä ja soitto äänikin on puhelun saapuessa huomattavasti hiljaisempi,kun jos puhelin on auki ja testaa eri ääniä.

Valikot mielestäni selkeät ja nopeasti oppi kyllä puhelimen monipuolisetkin toiminnot,ennen jos on nokian puhelinta käyttänyt niin helppo tätä on myös käyttää.Kokonaisuutena olen kyllä tyytyväinen hankintaan hieno ja monipuolinen puhelin on kyseessä.

Luultavasti jää kakkospuhelimeksi,heti kun N95 tulee myyntiin!

3. h74

Tykkäykset:
    0
    Ostin vaimolle tuollaisen ja suurempaa valitusta on tähän mennessä kuulunut ainoastaan siitä että pikavalinta "2" on varattu videovastaajalle ja näin ollen pikavalinnat meni uusiksi.

Vaikutti muutenkin ihan hyvältä puhelimelta (paino viimeisellä sanalla). Ostaisin itsellekin jos sellaista kaipaisin.

Kameran kuvanlaatu ei tosiaan ole paras mahdollinen ja viive tarkennuksessa aika suuri.

4. Lippa

Tykkäykset:
    0
    2 Gt

Mulla on 2 Gt:n muistikortti, ja hyvin pelittää. Muutenkin olen ollut erittäin tyytyväinen

5. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Meidän perheessä on ollut tuollainen käytössä joulun tienoilta lähtien ja hyvältä vaikuttaa. Kuvat vaatii kyllä melko hyvän valaistuksen onnistuakseen. Päänäyttö on erittäin tarkka ja näyttää hyvältä.

Mitä tulee tuohon yllämainittuun virustorjuntaan niin kyseessähän on Nokian omalla S40-ohjelmistoalustalla varustettu laite jolle ei ole olemassa viruksia joten virustorjunnan puute selittyy sillä. Vain Symbian S60- systeemille on viruksia ja torjuntaa joten tätä vehjettä voi käyttää ihan huoletta.

Tämä meidän perheen luuri on nyt myynnissä kun SonyEricssonin Walkman- ominaisuudet ratkaisivat tuon meillä asuvan naisen puhelinvalinnan... Itse olen nyt käytellyt tätä 7390:aa pari päivää ja suurempaa valittamista ei ole. Ainakin käyttö tuntuu nopealta S60-koneiden jälkeen.

Jaa tämä viestiketju