1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Käyttökokemuksia ja vinkkejä Bluetooth HF:stä

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Naesiae, 24/8/06.

1. Naesiae

Tykkäykset:
    0
    Kaipaisin käyttökokemuksia BT HF:stä, niiden ominaisuuksista ja istuvuuksista sekä vinkkejä valintaan. Puhelimeni on Nokia E60, johon BT HF tulisi parittaa.

Tarvitsen HF:ää autoilun lisäksi myös liikunnan yhteydessä (mm. juoksu, pyöräily, hiihto), joten sen tulisi pysyä myös hyvin paikallaan mutta ei saisi painaa korvaa ja myös harrastan moottoriveneilyä kalastusmielessä, joten myös ympäristömelun suodatusta tulisi olla (digitaalinen signaalinkäsittely?). Minulla on myös silmälasit jos sillä on jotain merkitystä.

2. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Suosittelen tutustumaan Bluespoonin/Nextlinkin valikoimaan - mallit sopivat erityisen hyvin silmälasien/aurinkolasien käyttäjille.

3. Naesiae

Tykkäykset:
    0
    Kiitti vinkistä. Vielä kun löytäis noita jostain myymälästä, että vois oikein nähdä luonnossa millaisia härveleitä ne ovat.

4. John Cooper

Tykkäykset:
    0
    Ei taida kotimaisissa kaupoissa noita olla... Googlella löytyy testejä arvosteluita (kuvien kera).

5. moeykky

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Razr Maxx
    Itse olen kokeillut muutamaakin merkkiä, mutta päätynyt toistaiseksi Jabran kannalle. Ainakin pysyy päässä ja menossa mukana...

6. John Cooper

Tykkäykset:
    0
    Se mikä sopii yhdelle ei sovi välttämättä kaikille. Laadullisesti heikoimmat omistamani BT-HF:t ovat olleet Nokian HDW-2 ja kaksi eri Jabraa. Monia malleja ja merkkejä voi kivijalkakaupoissa kokeilla jos omaa jotenkin erikoisemmat korvat ja/tai käyttää aktiivisesti silmä-/aurinkolaseja.

Jaa tämä viestiketju