1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Käyttökokemukset 3230

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Carpos, 23/5/05.

1. Carpos

Tykkäykset:
    0
    Ajattelin kyseiselle mallille käyttökokemukset ketjun perustaa, koska mielestäni semmoista ei sille vielä ole tehty. Joten jos kyseisen mallin omistajat kertoisivat mietteitään mallista ja siitä ovatko olleet tyytyväisiä hankintaansa ja mitä ominaisuuksia olette jääneet kaipaamaan!

Myös voisitte samalla kertoa mitä ohjelmia ja pelejä olette puhelimeenne saaneet toimimaan!

Itse olen puhelimeen ollut loppujen lopuksi melko tyytyväinen. Puhelin on vähän isohko, mutta mielestäki käteen kuitenkin oikein sopiva. Tykkään puhelimen näytöstä ja erityisesti näppäimistö on minut yllättänyt positiivesti. Näppäimet ovat pienet verrattuna puhelimen kokoon ja ovat lähekkäin toisiaan, mutta harha painalluksia ei kuitenkaan esiinny juuri.

Kuvia kyseisestä puhelimesta löytyy esimerkiksi osoitteesta: http://www.gsmarena.com/nokia_3230-pictures-923.php

Ohjelmista olen asentanut vain FileExplorer 1.13 - Finnish version joka löytyy osoitteesta http://users.skynet.be/domi/download.html

Peleistä koitin Doomia asentaa mutta kun koitti peliä käynnistää niin valitti joitain puuttuvia tiedostoja, joten onko joku Doomia saanut toimimaan 3230 mallissa?

Sana on nyt vapaa, joten kommentoikaa ja kertokaa mielipiteenne!

2. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
  3. Carpos

Tykkäykset:
    0
    Joo onhan sille tommoinen odotusketju ja sitä kautta muodostunut jonkin sortin käyttökokemust ketju, mutta pelkästää käyttökokemuksiin ja ohjelmiin ja sellaisiin olevaa ketjua ei mallille ole mielestäni.

Korjatkaa jos olen väärässä, ja jos tämä mielestänne on turha niin jätetään sitten unholaan. Ajattelin vain kun tuossa 3230 ketjussa joku mainitsi että voisi käyttökokemus ketjun tehdä ja muillakin malleilla on erikseen käyttökokemus ketju olemassa.

Jaa tämä viestiketju