1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Käyttämättömät kampanjaedut??

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja merzy77, 17/7/05.

1. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Mietiskelin tuossa yhtenä päivänä, että mitä tapahtuu asiakkaiden käyttämättömille kampanjaeduille, lähinnä puheaikaeduille?

Nyt, kun tuli Sonera netto ja Elisa oiva, joihin vaihtajille kampanjaedut eivät seuraa mukana.

Minä olen yksi sellainen, jolla jäi puheaika etua käyttämättä, kun vaihdoin Reilusta Oivaan.

2. Celleri

Tykkäykset:
    5
    Ei niille mitään tapahdu sen kummempaa kuin niitä ei vain kohdallasi enää laskutukseen ajeta. Eivät ne sen ihmeempiä asioita ole kuin alennuksia laskun loppusummassa... Helppo lisätä ja vielä helpompi poistaa.

3. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Käyttämättömät kampanjaedut siirtyvät, surullista kyllä, kampanjaetujen taivaaseen.

4. SV-3310 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Ei, ne kierrätetään takaisin kampanjaetukirstuun josta ne annetaan edelleen uusina vaikka ovat olleet jo yhdellä asiakkaalla :)

Tai sitten käyttämätön kampanjaetu jää plussaksi viivan alle josta se lopulta päätyy osingoksi.

5. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Mielenkiintoisempaa mielestäni on se mitä tapahtuu niille kymmenille(jopa sadoille) kylkiäisille mitä asiakkaat eivät nouda kaupoista. Olin hetken aikaa hommissa eräässä Sonera kaupassa ja sielä oli Sykemittareita ja MP3-CD soittimia entisistä kamppiksista vaikka millä mitalla kaapeissa odottamassa...

6. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Palautunevatko sitten takaisin odottamaan uusia kamppiksia, vai jaetaanko kauppiaan sukulaisille.. Jos ylimääräisiä sykemittareita on jemmassa, niin minulle kelpaa yksi.. :)

7. Janisku

Tykkäykset:
    0
    Tämä vain todistaa, että kaikki "kunnolliset ihmiset" eivät ole vai kampanjakylkiäisten perässä, vaan he arvostavat myös toimivaa liittymää (kuten juuri Soneran liittymät).

8. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Håhhåijaa...

;)

9. sipuli

Tykkäykset:
    5
    ...

Operaattoreille ilmainen ekovinkki: liittymäsopimusta tehdessä pitäisi erikseen rastittaa ruutu "haluan/en halua kampanjaromua" jolloin honki-konkin tehtaalta tarvitsisi tilata vähemmän roskaa kauppojen nurkkiin tai suoraan roskikseen. Siis niille jotka haluavat liittymän eikä kumivenettä, raklettipannua, astianpesukonetta tai muuten vaan iloista jätettä.

10. rasanttu

rasanttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    12
    Suurinosa oheiskrääsästä on NOUDETTAVISSA, kukaan pakota hakemaan.

Ja, tuota krääsää ostetaan kontti kerrallaan, ei siinä laskeskella monellekko niitä tilataan.

11. werther

Tykkäykset:
    0
    Ainakin Soneralla oli puolisen vuotta sitten mahdollisuus kieltäytyä krääsästä vetämällä rasti ruutuun.

12. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Eiköhän ne kuitenkin jaella ihan sen mukaan kuinka paljon missäkin pisteessä pitäisi tarvetta olla.

13. sipuli

Tykkäykset:
    5
    ... jolloin lopun kontin voi hävittää muuten kuin jättämällä sen eri kauppojen kaappeihin. Ja parhaimmillaan voinee tilata kontin vähemmän.

Pientähän tämä on verrattuna moneen muuhun ympäristöongelmaan mutta silti en tykkää ajatuksesta että minun rahoillani ostetaan kauppojen kaapit täyteen romua jota kukaan ei halua eikä nouda. Ja minun lapseni kasvavat sataman, rekkaletkan ja kaatopaikan välissä.

14. Basu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    A5 (2016)
    Eräs tuttuni ei vaivautunut hakemaan Soneran ministereoita aikoinaan, kun tiedettiin että niiden laatu on mitä on. :)

15. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Vaikka kuin olisi "laatu"tietoinen, ni kyllä mun mun mielestä tyhmä on jos ilmaiseks sais stereot eikä niitä hae.

16. HenkkaW

Tykkäykset:
    0
    Ei ne periaatteessa ihan ilmaiset ole, kyllä niistä rahat pois otetaan - tavalla tai toisella... Mutta kyllä mä ne ehkä silti liikkestä pois hakisin ;)

17. samumanu Vieras

Mielipide asia. Mun mielestä on tyhmää ottaa jotain jos saa ilmaiseksi mutta mille ei oo mitään käyttöä, en oikein hyväksy semosta ajattelua..

18. reissaaja

Tykkäykset:
    0
    Ihmisille nyt yleensä kelpaa ilmaiseksi vaikka baska paketissa jos sen tosiaan vain ilmaiseksi, tai edes pilkkahintaan saa! :D Itse vaikka en puhelinlaskujani itse maksakaan, niin toivoisin semmoista toimenpidettä kampanjointiin, että saa valita, että ottaako sitä krääsää lahjaksi, tai sitten vaikkapa 50€ arvosta puheaikaa käytettäväksi vaikkapa yhtenä kuukautena niin halutessaan.

19. SV-3310 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Eihän ne stereot ole ilmaiset vaan maksettu vaaditun laskutusrajan muodossa. Lisäksi todellinen ongelma, käyttöä vaille jäävien stereoiden pölyttymään jääminen ei poistu sillä ettei niitä nouda itselle, ongelma vain siirtyy jollekin toiselle. Jos tietää ettei sellaisia halua voisi siitä ilmoittaa operaattorille hyvissä ajoin.

20. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kuten olen moneen kertaan sanonut eri paikoissa. Olisi jo Suomen aika toimia "sivistyneiden" maiden mallin mukaan eli sallia ne puhelimien kytkykaupat liittymien mukana. Loppuisi tuo helvetillinen tyhjänpäiväisen krääsän raahaus paikasta toiseen.
    No, onhan Suomessa muutakin pielessä esim. autovero mistä Suomen valtio pitää tiukasti kiinni...

Jaa tämä viestiketju