1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

käyntikortteja halajaisin

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja jugge, 31/7/12.

1. jugge

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Morjens,

Oon alkanu tekemään pienimuotoista kännyköiden myyntikauppaa ihan sivupisneksenä ja tossa törmäsin siihen että ihmiset alkaa kyselemään käyntikortteja... joita mulla ei siis ole. Pitäis siis alkaa väsäilemään! :D Onkos jengillä vinkkejä millä kannattais alkaa tekemään? Mäkki käytössä... Joku perus piirto-ohjelma kenties? ehkä Gimp? onko sitä kukaan kokeillu? En oo mikään welho koneiden kanssa mutta kyllä perusjutut onnistuu. Ja siis jotain ihan siistiä ja perustyylistä käyntikorttia haluisin, tyyliin tää: http://0.s3.envato.com/files/156075.jpg Ja sitte vielä, miten se kannattais tulostaa tai painaa? Onnistuuko kotiprintterillä? Vai kannattaisko satsata ihan ammattilaisiin? Googletin ja törmäsin esim semmoseen ku print24 joilta saa käyntikortit ilmaiseksi, onkohan kokemusta tosta lafkasta? Tosiaan kävin kulmapainossa mutta siellä hinnat oli aika pilvissä, pyysivät mansikoita suunnittelusta ja painamisesta... :O

Mutta joo kiitos jos oot jaksanu lukea loppuun ;D Aika pitkän pätkä tähän repäsin. Kaikki apu kelpaa! Kiitos ja hyvää kesää kaikille!

2. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2602
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Vistaprintistä olen omat tilaillut, ei suurempaa valittamista. Nuo ilmaiset kortit ovat yleensä jollain valmiilla tylsällä pohjalla, yksipuolisia jne.

3. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Tilaa Kiinasta tai Hollannista niin säästää rahnaa, aikaa ja vaivaa. Jos ei ole innostusta paikallista mainostoimistoa ja/tai painoa käyttää.

Jaa tämä viestiketju