1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kännykuvia nettiin

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja heski, 18/2/07.

1. heski

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 6131, dna
    Onko olemassa sellaista palvelua, että voisi kännykällä otetun kuvan lähettää suoraan kännyllä nettiin, esim. MMS-viestinä? Eli mulla olis jollain nettisivustolla tili, jossa olisi mun ottamiani kuvia, ja kuka tahansa (tai vain kaverit) voisivat käydä siellä katsomassa mun ottamia kuvia. Eli tyyliin Flickr, mutta kuvien lähetys onnistuisi suoraan kännykällä.

Tällainen palvelu on pakko olla olemassa, mutta kuka osaa kertoa mikä sellainen olisi?

2. natif

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Gio + Saunalahti
    Tällä pitäis saada kuvat matkapuhelimesta mm. Flickriin, eri blogeihin ja videotkin YouTubeen. Itse en ole tosin vielä kokeillut.

3. TimppaP

Tykkäykset:
    0
  4. Osama

Osama Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    145
    Varsin kätevän oloinen mutta videoiden uppauksessa oleva 4MB:n raja tekee siitä lähes hyödyttömän.

5. tuulis

Tykkäykset:
    0
    Minä laitan kuvat kännykästä sähköpostilla fickr:n sivulle.
    Toimii hyvin.

Lisäksi olen laittanut kuvia sähköpostilla photobuckettiin, sekin toimii ok kun vaan muistaa olla kirjoittamatta aihekohtaan mitään.

Sillä suosin sähköpostia, kun kuvia menee jompaan kumpaan noin 20-40 joka kuukausi niin mms-viestit maksaa mielestäni liikaa kun minulla kuitenkin on saunalahden dataetu.

6. Stüldt Håjt

Tykkäykset:
    2
  7. DurX

DurX

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju