1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kännykkävirukset leviävät laumassa

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja J.J-75, 14/7/07.

1. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    http://www.iltalehti.fi/uutiset/200707146353899_uu.shtml

Ihminen on vähän kuin laumaeläin ja seuraavaksihan on yhdet Suomen suurimmat pippalot, Meripäivät Kotkassa, sama homma ongelmanako? Pitäkääs bluetoothit poissa kokonaan, kun menette jonnekin festareille tms. Ilosaarirockissa asia oli ongelmallinen.

2. JPW™ Vieras

Samaa asiaa puitiin/puidaan jo osiossa "mobiilivirukset", jos et sattunut huomaamaan.

3. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Vanha viesti mikä tuli pari tuntia sitten esille toisella kaavalla. Voipahan sinnekin kirjottaa/siirtää tekstit, moden hommaksi menee tälläkertaa jos niin katsovat.. mutta enpä huomannu kyllä otsikossakaan mitään järkeä joka viittaisi itse asiaan. Eli en huomannu muttei kannata ellei otsikkoa muuta. Mun mielestä sana "mobiilivirus" ei löydy mun ja monen muunkaan hakemisella ainakaan. Ei kuulu sanavarastooni.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    No eipä tuossa sinun aloitusviestissä tainnut olla "kännykkävirus", "virus", "mobiilivirus" tai muutakaan virukseen liittyvää sanaa. Tosin "Meripäivät", "Festareille", "pippalot" ja "laumaeläin" löytivät. (no oli siellä sentäs sana "bluetoothit ")
    Siinä ketjussa johon JuhaW viittaisi niin uutiseen viittaavassa viestissä oli mm. sana Kännykkävirus

Pidempään foorumia aktiivisesti seuranneet varmaan muistavat että kännykä viruksista on puhuttu useampaankin kertaan.

Kun noita avainsanoja tuli liuta, niin laitetaan linkki sinne Mobiilivirukset ketjuun.

Jaa tämä viestiketju