1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kännykkä teki tenän :( --> apua?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Noname, 6/10/04.

1. Noname

Tykkäykset:
    0
    Niin, elikäs Siemensini ei suostunutkaan enää toimimaan. Aamulla se vielä toimi, mutta ei enää..Siinä on tällä hetkellä näppäinlukitus sekä äänet ovat pois. Kun painan jotain nappia, näyttöön syttyy valot, mutta mitään muuta ei tapahdu. Missäköhän voisi olla vika...Voiko tässä itse mitenkään toimia? Uskaltaako esim. akkua tai sim-korttia ruveta siirtelemään, kun känny on päällä? En siis saa kännyä edes kiinni ja myös kokeilin ladata akkua, mutta sekään ei toiminut. Akussa on kyllä vielä virtaa.

Jos tämä känny ei enää tästä selviä, niin onpahan ainakin hyvä syy hankkia uusi... ;)

2. Fujitsu

Tykkäykset:
    0
    Akku pois vaan.

3. Noname

Tykkäykset:
    0
    Tuosta noin vaan pois siis...?
    Akussako lienee vika?

4. Fujitsu

Tykkäykset:
    0
    Niin, otat akun pois ja laitat sen takaisin kiinni. Käynnistät puhelimen uudestaan ja kokeilet, toimiiko. Jos ei ala toimimaan, niin vie huoltoon tai laita laatikkoon pölyttymään.

edit: Mikä puhelin?

5. Noname

Tykkäykset:
    0
    Mikäkö puhelin...kröhöm, C45. :]

6. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Koititkko akkua pois ja takas? Tuo auttaa aika monesti...

7. Noname

Tykkäykset:
    0
    No nih, kylläpä vain otin akun pois ja taas toimii! Minä kun olen aina niin varovainen näiden laitteiden kanssa etten uskalla ruveta kaikkea itse kokeilemaan.. ;) Kiitos avustanne!

8. Guest Vieras

Minulla ei ole ollut ainuttakaan puhelinta josta ei olisi tarvinnut akkua irrottaa joskus. Jos tekee jotain ihmeellistä eikä virtanapista sammu niin surutta vaan akku irti-ei siinä silloin enää muu auta.

Jaa tämä viestiketju