1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kännykkä kriisi..

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Tmu_, 6/12/09.

1. Tmu_

Tykkäykset:
    0
    Omistan tällä hetkellä tollasen jonku vanhan nokian halon ja ipod videon (30gb). Nyt on herännyt idea ostaa uusi puhelin.
    Olen kattellu noita HTC:n ja Samsungin kosketusnäytöllisiä älypuhelimia pelkästään leikkikaluksi, mutta nyt aloin miettimään että oiskohan mistään niistä myös ajamaan ipodini aseman. Kun ei viitsisi kantaa mukana kahta isoa mötikkää (puhelinta ja soitinta).
    Olen lähinnä pallotellut HTC:n HD2 ja Samsung Omnia 2 välillä. HTC vaikuttaa vähemmän lagisemmalta kun toi samsung ja nopeammalta käyttää mut taas siitä ilmeisesti puuttuu ääkköset lontoolaisen softan takia, joka hankaloittaa erityisesti perustarpeiden (sms, puhelut, kalenteri, web yms.) käyttöön tarkoitetun puhelimen käyttöä. Sekä toisaalta Omnia2:ssa on 16gigan sisäinenmuisti, joka taas mahdollistaisi musiikki kirjastostani mukana kuljettamisen toisin kuin HTCN puolen gigan tallennustila..
    Eniten minua kuitenkin askarruttaa että miten noiden winukka puhelimissa toimii tuo musiikin synkronointi ? Ne varmaan pitää windows media playerin kautta jotenkin laittaa vai ?? Vastaanottaisin mielelläni tietoa tosta musiikin synkronoinnista ja mielipiteitä mitä pitäisi meikäläisen tehdä koko asian suhteen. Jotain parempia puhelimia näihin tarkoituksiin ? Vaiko sitten vain perus kapula puhumiseen ja viestittelyyn ja uusi ipod touch..
    Melko sekavan oloinen viesti, mutta koittakaa kestää.

2. Pikkuhannu

Pikkuhannu Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 830
    Ainakin Htc:n käy muistikortit, joita taitaa saada jo 32Gb kokoisina, joten tuskin tuosta on kiinni...
    Musan syncistä en osaa sanoa, kun musan siirtelen suoraan kortille...

3. Tmu_

Tykkäykset:
    0
    Samaa oon itte lukenu, mutta en oo ainakaan mistään suomalaisesta kaupasta vielä löytäny. Kävin tässä testailemassa ko. puhelimia verkkokaupassa ja samsungikin vaikutti loistavalta ainoastaan jäin kummastelemaan kun omnia hd mallissa ollutta "normaalia" (eli näytölle tulee numerot joiden alta löytyy aina ne kolme kirjainta) tekstiviestikirjoitus menetelmää en löytäny tosta kakkosesta. :O Tarjos pelkästään erityylisiä näppäimistö asetelmia.

4. captain

captain

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3
    No itsellä on HD2 ja todella hyvä ollut. 32Gb asti tulee muistikortteja ja suomenkielinen näppis ja t9 sanakirja on tulossa ihan näillä näppäimillä, Ja tuon HTC sense käyttöliittymän saa jo nyt muutettua helposti suomenkieliseksi.
    Ilmeisesti M-technologyn myymissä HTC HD2 luureissa on jo nyt Suomenkielinen näppis ja T9.

Jaa tämä viestiketju