1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kännykkä hyvällä akunkestolla, kameralla ja näytöllä

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Cake, 15/11/09.

1. Cake

Tykkäykset:
    0
    Oma Nokian 3660 on tullut tiensä päähän, joten on aika hankkia uusi puhelin.

Kriteerini olisivat seuraavanlaiset:
    - enintään 200 euroa saa maksaa
    - kamera mielellään hyvä, yli 2mp:liä
    - suht. iso näyttö
    - suht. hyvä akunkesto, ettei kuukahtaisi heti :)
    - mahtuu jonkun verran omaa musiikkia tai sitten kortti
    - suht. helppokäyttöinen

En tarvitse/halua:
    -3G, koska en surffailisi sillä internetissä
    - Motorolan puhelinta

Plussaa:
    - kosketusnäytölle ISO plussa <3 :) Sellainen olisi kiva
    - kivanvärinen kuten esim. pinkki
    - iso tausta kuvalle <3

En ole vaativa kännykän käyttäjä, muutama tekstiviesti ja puhelu päivässä enkä käytä hirveästi erilaisia ohjelmia joka päivä (se ei tarkoita, ettenkö pitäisi erilaisista sovelluksista :) )

Olen miettinyt, olisiko Samsung S5230, LG KP500, tai Nokian 5530 XpressMusic mahdollinen vaihtoehto.

Kiitos etukäteen!

2. BorG Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    79
    Tuo 5530 näyttää oikein hyvältä puhelimelta! Arvosteluja mitä olen siitä lukenut ovat ollet hyvinkin positiivisia. Hintakin on siinä 190~ kieppeillä mikä ei todellakaan ole huono juttu katsoen mitä rahalla saa.

GSM Arena (puhelimiiin erikoistunut sivu) ylisti 5530 yli mm. tuon KP500:sen ja parin muun puhelimen seasta. Eli vaikuttaa todella hyvältä puhelimelta.

http://www.gsmarena.com/nokia_5530_xpressmusic-review-387p9.php

3. Cake

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vastauksesta, mutta olisin kääntymässä joko Samsungin Corbyn tai S5230 kannalle, mutta en osaa valita näistä kahdesta!

Kiinnostaisi tietää, kummalla kesto olisi pidempi ja kumpaa on sitten mukavampi käyttää~

4. Peku-92

Peku-92

Tykkäykset:
    9
    Eiköhän tuo Samsung oo nuista sun sanomisistas paras. On litteä ja on pinkki ja on mahtava 10 tunnin akun kesto.

Tämä on sun oma päätös mutta sinuna silti ottaisin tuon Nokia express musicin. Siinä on normaali kuulokeliitäntä toisin kuin samsungisa ja uskon että siinä olis paremmat kajarit. Sitäpaitsi puhelin on saanut paljon kehuja niiltä jotka ovat sitä käyttäneet ja usko pois se on tyylikäs Oon kattonu muutaman videopätkän.

Kummasakin näistä on kuitenkin se 3 megapikselin kamera mutta Noksusa on parempi tuo musiikkisoitin. ;)

Täsä olis videoesittely samsungista. http://www.youtube.com/watch?v=b0-LWTp2SfQ
    Ja täsä Noksusta http://www.youtube.com/watch?v=VIqXP55jzpU

Kannattaa nuo kattoa.

5. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Sony Ericsson C510 voisi olla sulle hyvä valinta. Halpa, loistava kamera, suht iso nyttö ja hyvä akkukesto. Ja käyttöjärjestelmä on nopea.

6. CJP

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia-mallisto
    Jos verrataan 5530:aa ja tuota Samsungin puhelinta, niin tekstinsyöttö on ehdottomasti parempaa tuossa 5530:ssa.

Itse hankin 5530:n "isoveljen" 5800:n kun se ilmestyi, ja Nokia tosiaan osaa tehdä hyviä multimediapuhelimia. Jos musiikinkuuntelu kiinnostaa, niin suosittelisin ehdottomasti tuota 5530:aa. Akunkesto ei ole yhtä hyvä kuin Sampassa, mutta kyllä se pari päivää kestää ja yöksi latautumaan niin et missaa mitään. :)

7. Cake

Tykkäykset:
    0
    Kävin itse testaamassa kosketusnäytöllisiä puhelimia ja kyllä Samsungin s5230 vei voiton jo itse kosketusnäytöllään. Kun Nokian 5530 käytin, siirtyi se nopeasti ja herkästi valikkoihin, johon en halunnut mennä ja soitteli kenelle sattui. Sai siinä sitten joka toinen sekunti painaa punaista luuria, että pääsisi takaisin alkuun. Ehkä vika on käyttäjässä, mutta ei kovin hyvin toiminut minulla ;)

Ja vaikka Noksun 5530:ssa olisikin parempi musiikintoisto, ei se minua haittaa.

Nyt tässä mietin, että sopiiko Sandiskin 8GB MicroSDHC kortti tuohon?

8. muumii

Tykkäykset:
    0
    5530

5530 akku kestää noin 1-4 päivää riippuu siitä mitä teet...

kamera on suht hyvä ainut ongelma on yö kuvaus ja pitkältä kuvaus

softaakin saa hyvin eikä kaadu ...

musiikkia pystyy kuuntelemaan helposti

joten suosittelen 5530

Jaa tämä viestiketju