1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kännyköiden tyyppiviat?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja wilungi, 6/1/03.

1. wilungi

Tykkäykset:
    0
    Onko olemassa jotain nettisivua, johon olisi listattuna kännyköiden tyyppivikoja? Mitä selllaisia on Nokia 8850:ssä?

2. huippu

Tykkäykset:
    0
    8850 tyyppiviat

Eniten olen itse törmännyt Nokia 8850:ssa seuraaviin vikoihin:
    1. Näyttövika, himmenee ja lopulta pimenee
    2. Latauspätkii, pohjaliitin hajoaa jolloin lataus ongelmia syntyy, tosin vanhemmiten.
    3. Ei tunnista sim-korttia, tämä vika saattaa ilmetä 1,5-2 vuoden käytön jälkeen.

3. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Re: 8850 tyyppiviat

Itse ostin 8850:n kun tuli markkinoille. Viimevuonna alkoi näyttö tehdä tuota, että kun puristeli kyljistä se himmeni. Huollossa meni vielä ilmaseksi näytön vaihto. Muita mainitsemiasi vikoja ei ole tullut vastaan.
    Kerran on vibra sanonut itsensä irti, takuuseen meni sekin ja sitten se sininen kytkin, joka aktivoi läpän "pika"näppäinlukon.

4. wilungi

Tykkäykset:
    0
    Mulla meni näyttö ja nyt ilmeisesti antennissa vikaa, kun välillä kesken puhelun kentät katoo kokonaan. Lisäksi läppä rätisee joskus puhuessa, kun pääsee liikkumaan.

5. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Noita tyyppivikoja tai sellaisiksi luettavia vikoja eri malleissa on niin iso määrä ettei niitä kukaan jaksa luetella kerralla...

Ja ylläpitokin olisi aika työlästä johtuen erinäisistä asioista.

Mutta kuten huomaat, kun tarkennat kriteerejä (siis sanot mallin tyypin), niin vastauksia alkaa tippua. :)

Jaa tämä viestiketju