1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kännykän varkausvakuutus

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja jari, 9/1/03.

1. jari

Tykkäykset:
    0
    Olen RL:n asiakas, onko Radiolinjalla kännykälle varkausvakuutusta?

Entä onko esim. Sammolla tai Tapiolalla sellaista? Vai kuuluuko kotivakuutukseen?

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Itsekin olen sellaista kaipaillut ja näyttää siltä, ettei Radiolinja sellaista tarjoa (enää, oli muinoin). En kuitenkaan halua vaihtaa sen vuoksi operaattoria (ainakaan ennen, kuin operaattoririippumattomuus tulee käytäntöön).

3. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tätä olen aina joskus ihmetellyt, mutta kuka tarvitsee (ja miksi?) kännykkäänsä varkausvakuutusta, jos nyt rajataan pois jotkut Vertut tai muut normaalipositiosta katsottuna älyttömän kalliit puhelimet?

4. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Kyllä yli 500 euron puhelimelle kannattaa ottaa varkausvakuutus esimerkiksi ensimmäisen käyttövuoden ajaksi, varsinkin jos omavastuu on siinä 10% tietämillä. Kotivakuutuksessa kun omavastuut ovat huomattavasti suurempia, ellei ole joku laajennettu (=reippaasti kalliimpi) versio käytettävissä.

5. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Mulla on varkausvakuutus ollu näissä: 9110, 9110i, 9210

Ja tällä hetkellä on 8910:ssä

6. Aero

Tykkäykset:
    0
    No en kyllä pidä hyvänä jos maksoin n. 500e S100:sta ja se pöllitään, jonka jälkeen pitää maksaa toiset 500e. Ihan hyvä juttu DNA:n varkausvakuutus, nykyään maksullinen tosin (1,39e)... mutta silti

7. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kyllä mulla on 7650:ssa Soneran(Pohjolan)varkausvakuutus. 2€ kk ei lopulta ole kovin paljon siitä että saa 10% omavastuulla uuden jos joku idiootti sen vie.

Sitten kun jonkun puhelin viedään, ihmettelee hän kuitenkin miksei tullut otettua sitä vakuutusta. Ehkä jossain perämetsässä kukaan ei puhelinta vie mutta kaupungissa voi olla puhelimenlähtö lähellä.

(Hai siel, anna miul puheelin!)

Jaa tämä viestiketju